۰۲۱-۶۶۳۴۲۹۹۸

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

۰۲۱-۶۶۳۴۲۹۹۸

پرداخت به ازای کلیک

 

پرداخت به ازای کلیک یک کانال بازاریابی دیجیتال به حساب می‌آید که تبلیغ‌کنندگان از آن برای هدایت ترافیک و افزایش نرخ تبدیل استفاده می‌کنند. این روش می‌تواند به کسب و کارهای نوپایی که به دنبال مشتریان جدید و رشد حضور برند هستند کمک کند.  

به طور خلاصه می‌توان گفت که در این مدل تبلیغ‌کننده به ازای هر کلیک و مراجعه کاربر هزینه‌‌ی توافق شده را پرداخت می‌کند. این روش بیش از هر چیزی برای افزایش فروش، تولید سرنخ و ارتقا آگاهی از برند به کار گرفته می‌شود.

موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ از بهترین و محبوب‌ترین بسترهای تبلیغات کلیکی به حساب می‌آیند زیرا به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهند تبلیغات مربوط به جستجوی کاربر را نمایش بدهند. موتورهای جستجو با توجه به مبلغ پیشنهادی تبلیغ‌کننده و کیفیت آگهی او تصمیم می‌گیرند که آگهی در چه موقعیتی ظاهر شود. 

تبلیغ‌کنندگان به کمک موتورهای جستجو این شانس را دارند که به محض جستجوی عبارت کلیدی از طرف کاربر تبلیغ هدفمند خود را نمایش دهند.  

پلت‌فرم‌های اصلی پرداخت به ازای کلیک 

سادگی و راحتی گوگل ادز (Google Ads) را به یکی از محبوب‌ترین بسترهای پرداخت به ازای کلیک تبدیل کرده است. گوگل ادز را همچنین باید بزرگترین بستر پرداخت به ازای کلیک دانست. علاوه بر همکاری گوگل ادز با موتورهای جستجو از جمله گوگل یکی از مزیت‌های اصلی این پلت‌فرم رهگیری و بررسی دقیق است. 

علاوه بر این تبلیغ‌کنندگان می‌توانند به راحتی گوگل ادز را با گوگل آنالیتیکس ترکیب کنند تا بتوانند جزپیات عملکرد از جمله نمایش، کلیک و تبدیل را مشاهده کنند.   

مایکروسافت ادورتایزینگ (Microsoft Advertising) یکی دیگر از پلتفرم‌های تبلیغات کلیکی به حساب می‌آید. این پلتفرم تبلیغات را در شبکه‌های مایکروسافت و یاهو به نمایش می‌گذارد. تبلیغات مبتنی بر عبارت کلیدی اولویت اول مایکروسافت ادورتایزینگ است. این پلتفرم از سال ۲۰۱۷ تا امروز دارای ۱۳۷ میلیون جستوگر دسکتاپ منحصر به فرد در شبکه بینگ بوده است. 

مزایا 

کلمات کلیدی 

نباید نقش کلمات کلیدی را با توجه به ویژگی‌های پرداخت به ازای کلیک نادیده گرفت. عبارت‌های کلیدی یکی از اصلی‌ترین ابزارهایی است که توسعه‌دهنده برای جذب مخاطب هدف خود استفاده می‌کند.  

از این رو توصیه می‌شود که برای افزایش شانس موفقیت کمپین تبلیغاتی قبل از هر چیزی تحقیقات در رابطه با کلمه کلیدی به طور کامل انجام شود. اگر چه ممکن است تبلیغ‌کنندگان ذهنیت خاصی نسبت به جستجوی مخاطبان هدف خود داشته باشند اما بهتر است با انجام تحقیق کامل به کلماتی دست پیدا کنند که منجر به تحقق اقدامی مشخص شود. 

بخش عمده‌ای از انتخاب صحیح کلمه کلیدی درک هدف کاربر است. به عنوان مثال احتمال خرید پکیج‌های تبلیغاتی از طرف فردی که «سئو چیست» را سرچ می‌کند بیشتر است یا فردی که «بهترین ابزار تحقیق کلمه کلیدی» را سرچ می‌کند. 

پرداخت به ازای کلیک در اد تو اپ 

اگر چه پرداخت به ازای کلیک یکی از ساده‌ترین روش‌های هدف‌گیری مخاطبان به شمار می‌آید اما به دلیل رقابت شدید موفقیت کمپین تبلیغاتی بستگی زیادی به قدرت و توانایی ارائه‌دهنده این سرویس دارد.  

اد تو اپ در این زمینه ابتدا اهداف کمپین تبلیغ‌کننده را بر اساس بودجه و نیازهای او مشخص می‌کند. تیم اد تو اپ با مشخص کردن کلمات کلیدی اثربخش کمپین تبلیغ‌کننده را به منظور افزایش بازدهی بهینه می‌کند. 

علاوه بر این برای افزایش بازدهی اد تو اپ کمپین‌های آزمایشی متعددی را اجرا می‌کند تا بتواند نتیجه‌ی نهایی را به هدف تبلیغ‌کنندگان نزدیک کند. همچنین تلاش می‌کند تا با پیدا کردن جریان‌های مالی جدید بتواند درآمد توسعه‌دهندگان را افزایش دهد. 

 

برای استفاده از خدمات فوق از راه های زیر با ما تماس بگیرید:


1- تماس و ارتباط از طریق واتساپ با شماره پشتیبان تبلیغات  > 09338844662

3- ارتباط  واتساپی مستقیم از طریق لینک مقابل > https://wa.me/989338844662

4- ارتباط تلگرامی مستقیم از طریق لینک مقابل > t.me/adtooappteam

5- پر کردن فرم زیر (همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت)

دقت کنید برای دریافت پاسخ از سمت ما، لطفا ایمیل حقیقی خود را وارد نمایید.