۰۲۱-۶۶۳۴۲۹۹۸

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

۰۲۱-۶۶۳۴۲۹۹۸

پرداخت به ازای نصب

 

پرداخت به ازای نصب (Pay Per Install) همانطور که از نام آن پیداست این امکان را فراهم می‌کند که صاحبان اپلیکیشن با پرداخت هزینه بابت هر نصب اپلیکیشن خود بتوانند از این طریق نصب بیشتری را به دست آورند. این پرداخت مختص انواع اپلیکیشن‌های موبایل از جمله نرم‌افزارهای اندروید، نرم‌افزارهای iOS و بازی‌های موبایل است. 

تبلیغ‌کنندگان در این روش برخلاف «پرداخت به ازای کلیک» که بابت هر چیزی از نمایش تبلیغ خود گرفته تا کلیک باید هزینه کنند، تنها و تنها هزینه هر نصب موفق اپلیکیشن خود توسط کاربران را پرداخت می‌کنند. از این رو تبلیغ‌کنندگان در این روش با نرخ تبدیل بسیار بالا و کمپین ۱۰۰ درصد موفقی طرف هستند.

پرداخت به ازای نصب مناسب چه کسانی است 

با توجه به خصوصیات منحصر به فرد این روش بیش از پیش به کسانی توصیه می‌شود که به تازگی کسب و کار خود را که دارای یک اپلیکیشن مشخص است راه انداخته‌اند. به طور کلی می‌توان گفت پرداخت به ازای نصب مناسب افراد زیر است: 

همانطور که در لیست بالا مشاهده می‌کنید پرداخت به ازای نصب یکی از زیرمجموعه‌های «پرداخت به ازای اکشن» به حساب می‌آید زیرا تبلیغ‌کننده برای ردیابی هر نصب موفق اپلیکیشن خود هزینه توافق شده را پرداخت می‌کند.  

مزایا 

همانطور که اشاره شد در پرداخت به ازای نصب تبلیغ‌کنندگان اطمینان حاصل می‌کنند که هزینه‌ی پرداختی آن‌ها بر اساس تعداد نصب موفقی است که توسط ارائه‌کننده این سرویس ردیابی می‌شود. 

 از این رو تبلیغ‌کنندگان می‌توانند با یک استراتژی هدفمند و برنامه‌ریزی دقیق هزینه‌های تبلیغ خود را کاهش دهند. در حقیقت کافی است که تبلیغ‌کنندگان تعداد نصب مورد نظر خود را مشخص و هزینه‌ی آن را پرداخت کنند.  

از دیگر مزیت‌های پرداخت به ازای نصب می‌توان به نقش این نوع تبلیغ در برندینگ و اعتمادسازی اشاره کرد. با افزایش نصب برنامه به راحتی صاحبان کسب و کارهای نوپا می‌توانند محبوبیت خود را در کمترین زمان ممکن افزایش دهند. علاوه بر این تعداد نصب بالا می‌تواند منجر به القای حس اعتماد به کاربران شود. 

علاوه بر القای حس اعتماد نصب‌های ارگانیک و افزایش تعداد بارگیری‌ها منجر به افزایش رده‌بندی و رتبه‌ی اپلیکیشن در فروشگاه‌های نرم‌افزارهای موبایل شود. 

صاحبان کسب و کارهایی که به کمک اپلیکیشن خود اقدام به فروش محصول می‌کنند می‌توانند به کمک این روش با توجه به رابطه‌ی مستقیم بین تعداد کاربر و فروش سود خود را افزایش دهند. آن‌ها همچنین می‌توانند با رهگیری تعداد نصب‌ها سود خود را نسبت به هزینه هر نصب افزایش دهند. 

نحوه محاسبه هزینه 

برای محاسبه هزینه‌ها به ازای هر نصب کافی است در یک بازه زمانی مشخص شود که چه مبلغی صرف تبلیغات شده است. پس از آن کافی است تعداد نصب‌های جدید مربوط به همان بازه زمانی را مشخص و سپس با تقسیم هزینه تبلیغات بر تعداد نصب‌ها هزینه به ازای هر نصب را به دست آورد. 

برای مثال فرض کنید که یک تبلیغ‌کننده ۱۰ میلیون تومان برای تبلیغات بازی موبایل خود هزینه کرده است. این پرداخت به ازای نصب برای او منجر به ایجاد ۲۶۰ نصب جدید شده است. کافی است که ۱۰ میلیون تومان را بر ۲۵۰ تقسیم کند تا هزینه خود که چهل هزار تومان است به دست بیاید. 

پرداخت به ازای نصب در اد تو اپ 

با توجه به نقش پررنگ پرداخت به ازای نصب در تبلیغات ما در اد تو اپ تلاش کرده‌ایم که از بیشترین ظرفیت اراپه نصب نسبت به سایر رقبا با مناسب‌ترین قیمت بهره ببریم.  

تیم ما آمار و اطلاعات دقیق از نتیجه کمپین پرداخت به ازای نصب، تعداد نصب‌ها و بازدهی کلی را در اختیار تبلیغ‌کنندگان می‌گذاریم تا به کمک آن بتوانند بهترین تصمیم و بودجه را برای تبلیغات بگیرند. 

حقیقی بودن کاربران یکی از عوامل بسیار مهم افزایش کارآیی در این روش به شمار می‌آید که توسط تیم اد تو اپ تضمین می‌شود. علاوه بر این تمام نصب‌ها اختیاری و با آگاهی کامل کاربر انجام خواهد شد. 

قیمت و هزینه‌های کمپین با توجه به رایگان بودن یا نبودن اپلیکیشن، حجم و موضوع آن تعیین می‌شود. اگر تبلیغ‌کنندگان علاوه بر نصب اپلیکیشن خود به دنبال عضویت کاربران و افزایش استفاده از آن هم باشند می‌توانند از پرداخت به ازای عضویت تیم ما بهره ببرند.  

برای استفاده از خدمات فوق از راه های زیر با ما تماس بگیرید:


1- تماس و ارتباط از طریق واتساپ با شماره پشتیبان تبلیغات  > 09338844662

3- ارتباط  واتساپی مستقیم از طریق لینک مقابل > https://wa.me/989338844662

4- ارتباط تلگرامی مستقیم از طریق لینک مقابل > t.me/adtooappteam

5- پر کردن فرم زیر (همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت)

دقت کنید برای دریافت پاسخ از سمت ما، لطفا ایمیل حقیقی خود را وارد نمایید.