۰۲۱-۶۶۳۴۲۹۹۸

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

۰۲۱-۶۶۳۴۲۹۹۸

9 روش موثر برای افزایش تعداد نصب اپلیکیشن

افزایش تعداد نصب اپلیکیشن

افزایش تعداد نصب اپلیکیشن همیشه اولویت هر توسعه دهنده ای است. در این مقاله، در مورد افزایش تعداد نصب اپلیکیشن با استفاده از بهترین استراتژی های بازاریابی بحث خواهیم کرد.  

ممکن است که شما یک اپلیکیشن بسیار خوب طراحی کرده باشید و کاربران برای رفع نیاز های خود از این برنامه استفاده کنند. طراحی، آیکن و عملکرد این اپلیکیشن شما ممکن است در پلتفرمی که برای اجرای آن انتخاب کرده اید به صورت بی عیب و نقص کار کند. اپ شما بلافاصله بعد از انتشار موفق نخواهد شد. بلکه این موفقیت زمانی حاصل می شود که برنامه شما در جایگاه رقابتی کمتری قرار داشته و در بازار برای آن تقاضا وجود داشته باشد.

درست وقتی که اپلیکیشن خود را در مارکت منتشر می کنید چالش واقعی یعنی افزایش تعداد دانلود و نصب، خودش را نشان می دهد. اینجاست که متوجه می شوید که توسعه و ساخت اپ چالش واقعی نبوده است. وقتی نوبت به برنامه نویسی می شود، بله شما نابغه هستید! ولی وقتی صحبت از تبلیغات اپلیکیشن و بدست آوردن مشتریان وفادار می شود، با میدان نبرد سنگینی مواجه می شوید که اغلب توسعه دهندگان در آن در حال مبارزه هستند.

البته نترسید! کافیست مخاطبان هدف خود را بشناسید و استراتژی های تبلیغاتی را انتخاب کنید که به افزایش تعداد نصب اپلیکیشن شما و ایجاد آگاهی از آن و سودمندی آن کمک کند.

اگر میخواهید تبلیغات اپلیکیشن شما موفقیت آمیز باشد به دقت به نکاتی که در این مقاله به آنها اشاره خواهیم کرد توجه کنید. اطمینان داشته باشید که پس از مطالعه این مقاله با راهکار های بسیار موثری آشنا خواهید شد که به کار گیری آنها منجر به افزایش تعداد دانلود و نصب اپلیکیشن شما می شود.  

اگر قصد دارید از اپلیکیشن خود پول در بیاورید باید به دنبال کاربران فعال باشید. این امر مستلزم آن ست که تعداد دانلود اپ خود را افزایش دهید تا کاربران بیشتری اپلیکیشن شما را نصب کرده باشند. برای انجام موفقیت آمیز این کار، باید به صورت استراتژیک روی خلاقیت در جذب مشتریان و کاربران تمرکز کنید تا این کاربران اپ شما را نصب کنند.

چگونه تعداد نصب اپلیکیشن را افزایش بدهیم

در حال حاضر رقابت زیادی میان اپلیکیشن های موبایل در مارکت ها وجود دارد. اگر رویکرد تبلیغاتی شما موثر نباشد متقاعد کردن کاربران به نصب اپلیکیشن شما کار بسیار دشواری است. یک توسعه دهنده خوب می داند که کِی و چگونه تعداد نصب اپلیکیشن خود را افزایش دهد. شما هم می توانید با راهکار هایی که در این مطلب به شما ارائه می دهیم تصداد نصب های اپلیکیشن خود را افزایش دهید.

پیش از آنکه در مورد استراتژی های افزایش تعداد نصب اپلیکیشن صحبت کنیم بهتر است ابتدا نحوه عملکرد اپ استور ها را توضیح دهیم.

اپ استور های موبایلی

یک اپ استور یا مارکت برنامه (یا فروشگاه) یک فروشگاه آنلاین است که در آن اپلیکیشن های مختص یک پلتفرم نرم افزاری خاص توزیع می شوند. اپ استور جایی است که در آن کاربران از میان برنامه های مختلف در دسته بندی های مختلف می توانند برنامه مورد نظر خود را جستجو کرده و آن را دانلود و نصب کنند. اپ استور ویژگی های دیگری از قبیل اطلاعات برنامه، خرید برنامه، نظرات و امتیازات و غیره را نیز ارائه می دهد.

هر توسعه دهنده اپلیکیشن پیش از آنکه بتواند اپ خود را در مارکت قرار دهد باید شرایطی (فرایند تایید)  را رعایت کند.

شما قطعا در مورد سئو (SEO) یه همان بهینه سازی موتورهای جستجو شنیده اید. اما آیا تا به حال واژه ASO یا بهینه سازی اپ استور  به گوشتان خورده است؟

در ارتباط با موفقیت اپ شما هم سئو و هم ASO تاثیر گذار هستند. اما آسو تاثیر بیشتری در نتایج گوگل در مورد اپ شما دارد. ASO به طور خاص با افزایش احتمال نمایش اپلیکیشن شما در اپ استور در ارتباط است. هر چه اپلیکیشن شما در اپ استور رتبه بالاتری داشته باشد کاربران بیشتری در هنگام جستجو برنامه شما را پیدا می کنند.

وقتی کاربر اپلیکیشن شما را پیدا می کند ASO همچنین کمک می کند که اپ شما را دانلود کند. در زیر به فاکتور هایی که روی ASO اپ شما تاثیر می گذارد اشاره می کنیم:

  1. نظرات مثبت: هرچه نظرات در مورد یک اپ مثبت تر باشند، اپلیکیشن رتبه بالاتری خواهد داشت. کاربران هرچه امتیاز بالاتری به اپلیکیشن شما بدهند، رتبه بندی اپ شما بالا تر می رود و این امر طبیعتاً باعث می شود تعداد نصب اپلیکیشن شما بیشتر شود.
  2. دانلود های اپلیکیشن: هرچقدر تعداد دانلود اپ شما بیشتر باشد، تعداد دانلود جدید بیشتری به دست می آورید. هدف ناشران برنامه برای دستیابی به رتبه بالاتر باید افزایش تعداد نصب به طور مداوم باشد.
  3. کلمات کلیدی مرتبط: اپلیکیشن هایی که در عنوان و توضیحات خود از کلمات کلیدی محبوب بیشتری استفاده می کنند تعداد نصب بیشتری خواهند داشت.
  4. درآمد زایی: اپلیکیشن هایی که سابقه خوبی در درآمد زایی دارند، در اپ استور ها دانلود و نصب بیشتری به دست می آورند.
  5. کشور: موفقیت منطقه ای می تواند بر رتبه بندی شما در آن منطقه بگذارد. افزایش رتبه اپ شما در چندین منطقه می تواند برای شما یک مزیت بزرگ باشد.
  6. بک لینک ها: اگر بتوانید به صفحات مرتبط بک لینک بدهید میتوانید رتبه اپ خود را بهبود ببخشید.
  7. شبکه های اجتماعی: محبوبیت شما در سوشال مدیا می تواند بر رتبه بندی اپلیکیشن شما در اپ استور تاثیر بگذارد. به ویژه در مورد اپلیکیشن های اندروید. هر لایک یا کامنتی که اپ شما در سوشال مدیا بگیرد نشان دهنده میزان توجه کاربران به اپ شماست.
  8. باز کردن اپ: تعداد دفعاتی که اپ شما توسط کاربران باز شود و استفاده شود در رتبه بندی شما در اپ استور تاثیر دارد.
  9. نگهداری: تعداد افرادی که اپلیکیشن شما را حذف می کنند در مقابل تعداد افرادی که آن را  به مدت 30 روز در گوشی خود نگه میدارند نیز بر رتبه بندی تاثیر می گذارد. برای اطمینان از حفظ کاربران در توضیحات برنامه به شدت به مخاطبان هدف خود بپردازید.

در نظر گرفتن موارد فوق می تواند روی درک کاربران از اپلیکیشن شما و نحوه برخورد الگوریتم های اپ استور با اپ شما تاثیر بگذارد.

برای اپلیکیشن خود یک آیکن جذاب طراحی کنید

آیکن اپلیکیشن شما اولین چیزی است که هرکسی در اپ استور میبیند. بنابراین طراحی که انتخاب می کنید در موفقیت اپ شما تاثیر خواهد داشت. هنگامی که کاربران در جستجوی یک اپلیکیشن اپ استور را بالا و پایین می کنند، بهتر است آیکن اپ شما چشمگیر و قابل تشخیص باشد.

اطمینان حاصل کنید که طرحی که انتخاب می کنید به صورت واضح بیانگر اپلیکیشن شما باشد. این طرح باید در حدی خاص و واضح باشد که کاربر پس از نصب بتواند آن را پیدا کند.

با این اوصاف بهتر است آیکن اپ شما ساده و بدون زرق و برق باشد. سادگی بهترین چیز است. آیکن اپ شما نباید گیج کننده و در هم و برهم باشد.

حضور اپلیکیشن در سوشال مدیا

حضور اپلیکیشن در سوشال مدیا

قبل از آنکه تصمیم بگیرید که برای ساخت پرسونای عمومی اپلیکیشن خود قصد دارید از کدام سوشال مدیا استفاده کنید، اول رویکرد خود را مشخص کنید. این بدان معناست که لحن سوشال مدیای شما باید با شخصیت اپلیکیشن شما تطابق داشته باشد.

اپلیکیشن شما چه شخصی است؟ اگر اپ شما یک انسان بود، صدا و رفتار او چگونه بود؟

در هنگام انتشار مطلب در سوشال مدیا، به طور مداوم از آن لحن استفاده کنید. اگر اپلیکیشن شما یک اپ جالب و سرگرمی است با لحن رسمی و اداری مخاطبان خود را خسته نکنید. اما اگه مخاطبان شما افراد متخصص هستند، لحن تجاری و جدی برای آن ها مناسب تر است.

پلتفرم های سوشال مدیایی که اپلیکیشن ها می توانند در آنها توجه زیادی را به خود جذب کنند عبارتند از: اینستاگرام، تلگرام، فیسبوک، یوتیوب، توییتر، پینترست و لینکدین.

به انتشار اطلاعات و تبلیغات مرتبط با اپ خود در این پلتفرم ها بسنده نکنید. با مخاطبان خود تعامل و ارتباط برقرار کنید. برای افزایش انگیجمنت با کاربران با لحن اپ خود به کامنت ه پاسخ دهید. چنین ارتباطی باعث افزایش تبلیغات دهان به دهان در مورد تعهد شما به کاربران و در نتیجه افزایش تعداد نصب اپلیکیشن شما خواهد شد.

به خاطر داشته باشید که هر پلتفرم سوشال مدیا قوانین و ضوابط خاص خود را در ارتباط با محتوا، تبلیغات و غیره دارد. اطمینان حاصل کنید که در کنار جلب توجه کاربران به اپ خود و ایجاد وفاداری در آنها نسبت به اپلیکیشن، این قوانین را نقض نمی کنید.

اپلیکیشن خود را به طور مناسب نامگذاری و توصیف کنید

یک عنوان خوب به معنی تفاوت میان شناخت افراد از محصول شما از طریق اسم اپ شما  و “فلان اپ که روی گوشیم نصبه” باشد.

بنابراین اگر میخواهید اسم اپ شما در ذهن مردم بماند، این اسم باید خاص و مناسب باشد. اگرچه هیچکس نمی تواند نام کاملی به شما پیشنهاد دهد ولی ما در اینجا چند تاکتیک برای انتخاب اسم برنامه به شما ارائه می دهیم:

سعی کنید نامی انتخاب کنید که کوتاه و ساده باشد، تلفظ آن راحت باشد و در عین حال به یاد ماندنی باشد.

تمام سعی خود را بکنید که اسم اپلیکیشن شما منعکس کننده عملکرد اپ شما باشد. این امر باعث می شود که کاربرانی که به اپ خاصی نیاز دارند در هنگام جستجو به راحتی از اپ شما عبور نکنند.

اگرچه اپ استور برای توضیحات اپ محدودیت 225 کارکتری قائل شده است ولی سعی کنید حداکثر از 25 کارکتر آن استفاده کنید. چون فقط همین 25 کارکتر در نتایج جستجو نمایش داده می شوند. بنابراین از این تعداد کارکتر به صورت هوشمندانه ای استفاده کنید.

از طرف دیگر، قسمت توضیحات اپ شما جایی است که باید در آن بیشترین تفکر استراتژیک را در مورد ASO داشته باشید. این قسمت درست مانند تگ متا دسکریپشن در وبسایت است ولی در اپ استور قابل جستجو نیست.

بنابراین اگرچه نیازی نیست که قسمت توضیحات اپ را با کلمات کلیدی پر کنید ولی باید برای آن استراتژی داشته باشید. با ذکر اطلاعات مهم، ویژگی ها و مزایای اپ، شبکه های اجتماعی و کال تو اکشن در قسمت توضیحات می توانید به طور قابل توجهی بر ASO تاثیر بگذارید.

اپلیکیشن خود را به صورت موثر بازاریابی کنید

اگر برای بازاریابی اپلیکیشن خود بودجه دارید در مورد آن خساست به خرج ندهید.

بازاریابی معمولی طی چند هفته یا چند ماه شکل می گیرد. اما اگر میخواهید در مدت زمان بسیار کمی تعداد نصب های اپلیکیشن خود را به تعداد قابل توجهی افزایش دهید، تمام هزینه های بازاریابی خود را در یک بازه زمانی کوچک متمرکز کنید.

شروع و اجرای یک باره یک کمپین بازاریابی ریسک زیادی داشته و شجاعت زیادی را می طلبد. ولی چنانچه با موفقیت و به درستی انجام شود بازدهی بسیار خوبی خواهد داشت.

بسته به بودجه کلی بازاریابی که دارید، باید این پول را ظرف مدت چند روز یا حداکثر یک هفته هزینه کنید. تبلیغات اپلیکیشن خود را در کانال هایی که بیشترین محبوبیت را در میان مخاطبان هدف شما دارند منتشر کنید. این کانال ها می توانند شامل موارد زیر باشند:

سوشال مدیا

سایت های مرتبط و پر بازدید

ایمیل مارکتینگ

SMS مارکتینگ

بازاریابی محتوایی

سایت های معرفی اپلیکیشن

بلاگ ها و مجلات مرتبط

تبلیغات درون برنامه ای

تعدادی زیادی از دانلود و نصب های برنامه شما از طریق جستجوی ارگانیک حاصل می شود. اما بسیاری از دانلود ها از نسخه وب لندینگ پیج شما انجام می شود. به همین دلیل است که می بایست یک صفحه وب اختصاصی برای اپلیکیشن خود داشته باشید. این صفحه وب یا لندینگ پیج می بایست با یک کال تو اکشن واضح، کاربر را به سمت دانلود و نصب برنامه هدایت کند.

 

مطالعه بیشتر: ایمیل مارکتینگ چیست؟

استفاده از تصاویر و ویدیو های چشم نواز از اپلیکیشن

یکی از مهمترین جنبه های توضیحات اپلیکیشن شما مجموعه، تصاویر، اسکرین شات ها و ویدیو های شماست. عکس های مرتبط با اپلیکیشن شما که ویژگی های مورد نیاز و محبوب اپ شما را برجسته می کند، کاربران را بلافاصله تشویق به دانلود می کنند. اسکرین شات های اپ شما به خودی خود اولین چیزهایی هستند که کاربران به طور معمول پس از جستجو و یافتن اپ شما آن را مشاهده می کنند.  

ترکیب خوبی از تصاویر و ویدیو ها برای تشویق کاربران به فشردن دکمه دانلود و نصب برنامه ضروری است.

در این قسمت به چند روش اشاره خواهیم کرد که از طریق آنها می توانید با استفاده از تصاویر، کاربران را به اپلیکیشن جذب کنید:

در تصاویر نشان دهید که محیط اپلیکیشن شما واقعاً چگونه است. از اسکرین شات های تصادفی از محیط اپ اجتناب کنید.

اطمینان حاصل کنید که اسکرین شات ها شامل جنبه های مختلفی از عملکرد اپ شما باشند.

بهتر است تصاویر شامل توضیحات، زیر نویس و فلش هایی باشند که به کاربران نشان می دهند که چه کارهایی می توانند در اپ شما انجام دهند.

بر روی ویژگی های مورد نیاز و محبوب تر اپلیکیشن خود تمرکز بیشتری داشته باشید.

کاربران خود را قانع کنید که اپ شما نسبت به اپلیکیشن رقبا طراحی بهتری دارد.

اگر ابزار مورد نیاز را داشته باشید همچنین می توانید برای اپلیکیشن خود یک ویدیو تهیه کنید. همچنین اگر ابزار ساخت ویدیو را در دسترس ندارید می توانید این کار را به یک متخصص یا یک آژانس تبلیغاتی بسپارید.

در نهایت اگر خودتان می توانید این ویدیو را بسازید، زیر نویس آن را به زبان های مختلف ترجمه کنید. هر چقدر به افراد بیشتری دسترسی داشته باشید، تعداد نصب اپلیکیشن شما بیشتر خواهد شد.

از کاربران اپلیکیشن درخواست کنید که نظرات خود را ثبت کنند

از کاربران اپلیکیشن درخواست کنید که نظرات خود را ثبت کنند

هر چه کاربران شما نظرات مثبتی در مورد اپ شما بنویسند، تعداد نصب اپلیکیشن شما به صورت تصاعدی بالا می رود.

نظراتی که برنامه شما را ارزشمند اعلام میکنند و عنوان کننده تجربه کاربری خوبی از اپ شما هستند، گویی به کاربران دیگر توصیه می کنند که برنامه شما ارزش نصب کردن و استفاده را دارد. ممکن است وسوسه شوید که برای افزایش تعداد نصب اپلیکیشن خود نظرات فیک بخرید. اگرچه این کار ممکن است بازدهی داشته باشد ولی چنانچه اپ استور متوجه تاکتیکی که به کار برده اید شود، اپ شما را به کلی حذف می کند.

نظرات ارگانیک از افراد واقعی بسیار ارزشمند تر از نظرات فیک است چرا که شما به عنوان توسعه دهنده اپ می توانید از این نظرات چیز های زیادی بیاموزید. نظرات و فید بک ها نه تنها به کاربران دیگر کمک می کند که شناخت بهتری از اپ شما داشته باشند، بلکه به شما نیز کمک می کند که بفهمید چه مواردی نیاز به بازبینی و تغییر دارند.

بنابراین درخواست ثبت نظر را برای افراد حقیقی مختلف ارسال کنید. یوتیوبر ها، بلاگر ها و سایت های نقد و بررسی که مخاطبان زیادی دارند، یکی از بهترین گزینه ها برای ثبت نظر در اپلیکیشن شما هستند.

همچنین می توانید برای افرادی که در مورد اپ شما نظر ثبت می کنند تشویقی در نظر بگیرید. این یک روش عالی برای افزایش تعداد نفراتی است که در مورد اپ نظرات خود را ثبت می کنند. کد و کوپن های تخفیف، هدایای فیزیکی و امتیازاتی که می توانند درون اپ قرار بگیرند همگی مشوق های مناسبی برای افرادی است که نظرات مثبت ثبت می کنند.

برای اپلیکیشن تبلیغات هوشمندانه طراحی کنید

اگر مدل درآمدی اپ شما پرداخت به ازای دانلود است، با در نظر گرفتن تخفیف موقتی می توانید تعداد نصب اپلیکیشن خود را افزایش دهید.

طبق تحقیقاتی که بر روی 12 بازی طی هفته ای که روی اپ خود تخفیف گذاشته بودند نسبت به هفته گذشته آن صورت گرفت، مشخص شد که در طول هفته ای که تخفیف داشتند درآمد آنها تا 437 درصد افزایش پیدا کرد.

البته این روش ممکن است در مورد همه اپلیکیشن ها جواب ندهد. اما اگر کاربران وفادار و تبلیغات دهان به دهان قوی داشته باشید، افراد فرصت استفاده از این تخفیف را از دست نخواهند داد.

واژگان کلیدی اپلیکیشن خود را مشخص کنید

به خاطر دارید که بالاتر در مورد تفاوت میان SEO و ASO صحبت کردیم؟

تا اینجا به موارد زیادی در مورد ASO پرداختیم. حال می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که اپلیکیشن شما برای موتور های جستجو بهینه شده است.

فرض کنید که یک اپلیکیشن مالی به نام “مدیریت مالی مدرن” دارید. هنگام انتخاب کلمات کلیدی باید توجه داشته باشید که کلمه “مدیریت مالی” در هر نوشته یا توضیحات مرتبط قابل یافت توسط موتور های جستجو تا حد امکان تکرار شده باشد.

فکر می کنید که کاربران هنگام جستجو برای نیازی که اپلیکیشن شما آن را برآورده می کند چه عبارات دیگری را جستجو می کنند؟ در مورد کلمات کلیدی تحقیقات گسترده ای انجام دهید تا بفهمید کدام کلمات بیشترین ترافیک را برای شما به ارمغان می آورند.

از کلمات کلیدی پیشنهادی توسط گوگل هم می توانید استفاده کنید تا سایر کلمات کلیدی را پیدا کنید.

اما به خاطر داشته باشید که نباید یک کلمه کلیدی را صرفاً به خاطر حجم سرچ بالایی که دارد انتخاب کنید. کلمات کلیدی که انتخاب می کنید می بایست دقیق بوده و با اپلیکیشن و مخاطبان شما مرتبط باشد. پر کردن بخش توضیحات با کلمات کلیدی غیر مرتبط ممکن است اعتبار برنامه شما را زیر سوال برده و به تعداد نصب اپلیکیشن شما آسیب جدی بزند.

روی کاربران اپلیکیشن تمرکز کنید

افزایش تعداد نصب اپلیکیشن به خودی خود تنها موضوع مورد اهمیت شما نیست. اینکه بدانید اپ شما چگونه، چه وقت، کجا و توسط چه کسی مورد استفاده قرار می گیرد نیز موضوع مهمی است.

استفاده از آنالیتیکس ها و ابزار های تجزیه و تحلیل به منظور تعیین آنچه که کاربران شما از اپ شما می خواهند و چگونگی برآورده کردن آن نقش حیاتی دارند. این ابزار ها همچنین کلید افزایش مداوم تعداد نصب اپلیکیشن هستند.

آنالیتیکس ها باید شما را از رفتار کاربران از لحظه دانلود اپلیکیشن تا لحظه پاک کردن آن (چنانچه آن را پاک کنند) مطلع سازند. آنها همچنین باید امکان تست A و B را فراهم کنند تا بر اساس نقاط محرک خاصی که در اپلیکیشن تعیین کرده اید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

بدون شک پر کاربردترین ابزار آنالیتیکس در جهان گوگل آنالیتیکس است.

گوگل آنالیتیکس به شما این امکان را می دهد که با یک ID مشخص به چندین دستگاه متصل شوید و در چندین نشست مختلف شرکت کنید. هنگامی که ID خود را به گوگل آنالیتیکس ارسال می کنید، می توانید تعداد دقیق کاربران، تحلیل تجربه کاربری کاربران فعال  و بسیاری اطلاعات سودمند دیگر را دریافت کنید.

گوگل آنالیتیکس اطلاعات زیادی در مورد اپلیکیشن شما ارائه می دهد. این اطلاعات در دسته بندی های زیر قرار میگیرند:

کاربردی: تعداد کاربران فعال، تعداد نشست ها، مدت زمان نشست ها، تناوب، ماندگاری و غیره.

مخاطبان: علاقمندی ها، پرسونا و بخش بندی جمعیت شناختی کاربران شما.

تکنیکال: اطلاعات دستگاه ها، داده های اپراتور، نسخه های برنامه و جزییات باگ ها و خطاها.

رویداد ها: تعریف رویداد ها، مشاهده مسیر کاربران، ساخت قیف فروش.

البته به غیر از گوگل آنالیتیکس ابزارهای آنالیتیکس بسیار زیادی وجود دارند که با استفاده از آنها می توانید تجربه کاربری اپلیکیشن خود را بهبود ببخشید. اطلاعاتی که از آنالیتیکس ها دریافت می کنید به شما کمک می کند که بازاریابی اپلیکیشن خود را بر آن اساس تنظیم کرده و تعداد نصب اپ خود را افزایش دهید.

سخن پایانی

افزایش تعداد نصب اپلیکیشن کار آسانی نیست. اما اگر از نکات و بهترین روش هایی که به آنها اشاره کردیم به درستی بهره بگیرید، شاهد افزایش قابل توجهی در تعداد نصب اپلیکیشن و رتبه بندی اپ استور آن خواهید داشت.

در هنگام اجرای این استراتژی ها همیشه ترجیحات مخاطبان هدف خود را در اولویت قرار دهید. ممکن است آنچه که برای کاربران عمومی صادق باشد در مورد مخاطبان شما صدق نکند. بنا بر این در اجرای این تکنیک ها علاقمندی مخاطبان خود را سرلوحه کارهای خود قرار دهید.

آخرین ترفند: اپ استور آیفون و گوگل پلی گاهی سیاست های خود را در مورد اپلیکیشن ها و ویژگی های آنها تغییر می دهند. بنابراین سعی کنید همیشه در جریان روند صنعت قرار بگیرید. تا بتوانید ویژگی ها و فیچر های اپلیکیشن خود را طبق آنچه که دقیقاً کاربران نیاز دارند به روز رسانی کنید. از این طریق همیشه در بالای رتبه بندی اپ استور قرار خواهید گرفت.

اگر همه موارد گفته شده را با موفقیت انجام دهید می توانید با اعتماد به نفس در انتظار افزایش تعداد نصب اپلیکیشن خود باشید.

شما کدامیک از این روش ها را برای افزایش تعداد نصب اپلیکیشن خود می پسندید؟ خوشحال می شویم که در بخش نظرات این موضوع را با ما به اشتراک بگذارید.