۰۲۱-۶۶۳۴۲۹۹۸

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

۰۲۱-۶۶۳۴۲۹۹۸

بهترین کتاب‌های دیجیتال مارکتینگ

کتاب دیجیتال مارکتینگ

بهترین کتاب‌های دیجیتال مارکتینگ چه کتاب‌هایی هستند؟ بازاریابی دیجیتال شامل استفاده از اینترنت برای تبلیغ شرکت یا کسب‌و‌کار شما است. کانال‌های دیجیتال مارکتینگ شامل رسانه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها، وب‌سایت‌ها، ایمیل‌ها و غیره است. در عصر دیجیتال مارکتینگ، احتمالاً از خود می‌پرسید که چرا کتاب؟ قطعا این کتاب‌ها به شما درک عمیقی از تمام موضوعات اصلی می‌دهند و به افزایش مهارت‌های تحلیلی شما کمک می‌کنند.

کتاب‌های دیجیتال مارکتینگ با نکات، ترفندها و استراتژی‌های عملی می‌توانند به تلاش‌های بازاریابی شما ارزش‌های زیادی بیفزایند. بیایید با لیستی از بهترین و خواندنی‌ترین کتاب‌های دیجیتال مارکتینگ شروع کنیم.

بیشتر بخوانیم:

1-گوگل ادوردز برای مبتدیان، کوری رابازینسکی

تازه وارد گوگل ادوردز یا گوگل ادز شده‌اید؟ پس این کتاب برای شما مناسب است. کتابی ساده، دقیق و یک راهنمای عالی برای مبتدیان گوگل ادز است. رابازینسکی اصول اولیه Google Adwords و تبلیغات پرداخت به ازای کلیک را در این کتاب بیان کرده است.

نویسنده، کوری رابازینسکی، فرایند 8 مرحله‌ای را برای نتایجی که بسیاری از شرکت‌ها در سرتاسر جهان برای پیاده‌سازی یک کمپین گوگل ادز اتخاذ کرده‌اند، به اشتراک گذاشته است. این یکی از بی‌نظیرترین کتاب‌های دیجیتال مارکتینگ است.

2-بازاریابی مجوز، ست گادین

رابطه بین مصرف کنندگان و برندها یک مفهوم قدیمی و بسیار مهم است. ست گودین در کتاب خود، بازاریابی مجوز، عمیقاً به رفتار مصرف کننده و روان‌شناسی رفتاری می‌پردازد.

او به جای اینکه دنبال مشتری بدود، در مورد روش‌های اثبات شده و تکنیک‌های آزمایش شده‌ایی صحبت می‌کند که باعث می‌شود مشتری شما محصول یا خدمات شما را دریافت کند. با به‌کارگیری اصول کتاب، می‌توانید روابط بلندمدت با مشتریان خود بسازید، آگاهی از برند ایجاد کنید، اعتماد کنید و در کل فروش را بهبود ببخشید.

ست گادین

3-همه چیز درباره بازاریابی شبکه‌های اجتماعی نشر دامیز

بازاریابی در فیس‌بوک، لینکدین، توییتر، اینستاگرام و بسیاری از سایت‌های دیگر، همه آن‌ها در یک کتابچه راهنما خلاصه شده‌اند. این کتاب باعث می‌شود تا فروش شما از طریق این کانال‌ها با وبلاگ‌ها، پادکست‌ها و استراتژی‌های سفارشی برای هر پلتفرم افزایش یابد.

شما یک برنامه گام به گام برای راه اندازی کمپین خود دارید. ما این کتاب را به مبتدیان دیجیتال مارکتینگ و همچنین متخصصان با تجربه به شدت توصیه می‌کنیم چرا که اصول بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی را معرفی می‌کند.

4- متقاعدسازی با ایمیل، ایان برودی

اگر به دنبال استراتژی‌های ایمیل مارکتینگ تست شده برای شرکت خود هستید، این کتاب برای شماست. این کتاب شامل تقاضاها و نقاط درد مشتری است که به شما درک عمیقی از آنچه مشتریان شما به دنبال آن هستند ارائه و به شما کمک می‌کند تا ایمیل بهتری را ارائه دهید.

هدف نهایی افزایش نرخ تبدیل است و بازاریابی ایمیلی برای سال‌ها توسط شرکت‌های سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته است.

5- کشش اثر گابریل واینبرگ و جاستین مارس

همان‌طور که از نام آن پیداست، Traction توسط گابریل واینبرگ و جاستین مار در مورد اینکه چگونه یک استارت آپ می‌تواند مشتریان را جذب کند صحبت می‌کند. در مورد چگونگی ایجاد “کشش” با ایجاد رشد مشتری و حرکت برای موفقیت صحبت می‌کند. به منظور شناسایی کانال‌های جذب مشتری مورد نیاز و لیدسازی، یک چارچوب در کتاب استفاده شده است. پنج اصل کلیدی این روش شناسایی عبارت‌اند از:

  • ایده پردازی
  • رتبه
  • اولویت بندی کنید
  • تست
  • تمرکز

با این تکنیک‌ها می‌توانید کانال‌های خود را شناسایی کنید. برخی از این موارد عبارت‌اند از:

  • بازاریابی ایمیلی
  • بازاریابی ویروسی
  • سئو
  • تبلیغات نمایشی
  • تبلیغات اجتماعی

6-ساخت یک برند داستانی توسط دونالد میلر

کتاب دونالد میلر یکی از بهترین کتاب‌های دیجیتال مارکتینگ درباره استوری تلینگ موجود در بازار است. راه‌حل‌هایی ارائه می‌دهد برای مشکلاتی که بسیاری از بازاریابان دیجیتال و کارآفرین با آن مواجه هستند. راه‌حل‌هایی برای پیروزی در رقابت، ارتباط با مشتریان و یافتن آن ارائه می‌دهد.

این کتاب به ساختن یک داستان از برند کمک می‌کند تا آن‌قدر قانع‌کننده باشد که مشتریان طالب محصولات و خدمات شما شوند زیرا می‌توانند ارزش آن را ببینند.

همچنین مشخص می‌کند که چرا مشتریان خرید می‌کنند، چگونه پیام برند خود را ساده کنید تا برای کانال‌های مختلف مانند وب‌سایت‌ها، رسانه‌های اجتماعی، بروشورهای الکترونیکی و غیره مؤثرتر واقع شود.

فرقی نمی‌کند که حرفه‌ای بازاریابی باشید، مدیرعامل، مالک استارت‌آپ یا حتی دانشجو. این کتاب نحوه صحبت شما را در مورد اینکه چه کسی هستید، چه کاری انجام می‌دهید و چه چیزی برای ارائه دارید را تغییر خواهد داد. همه چیز در مورد ارزش منحصربه‌فردی است که برای مشتریان خود به ارمغان می‌آورید.

7-هک رشد توسط ست الیس و مورگان براون

شان الیس و مورگان براون، در کتاب رشد هک خود، در مورد اینکه چگونه می‌توانیم مشتریان را درگیر، حفظ و تشویق کنیم تا برند شما را انتخاب کنند، صحبت می‌کند.

این روش توسط شرکت‌های بزرگی مانند IBM، Microsoft، Uber و Walmart استفاده می‌شود. کتاب هک رشد مانند یک جعبه ابزار برای رشد شرکت شما عمل می‌کند و استراتژی‌های آن را می‌توان توسط بازاریاب‌ها، کارآفرینان و هر نوع مدیری با نتایج مقرون به صرفه و مبتنی بر داده پیاده سازی کرد و جایگاه هفتم در مقاله کتاب‌های دیجیتال مارکتینگ را به خود اختصاص داده است.

8- بازاریابی محتوای حماسی، جو پولیزی

جو پولیزی می‌گوید، محتوا برای بازاریابی نکته کلیدی است و هر برندی باید برای بازاریابی محتوای حماسی تلاش کند. این کتاب به ما می‌گوید که چگونه از طریق محتوا مشتریان وفادار به دست آوریم و به آن‌ها در رفع نیازهایشان کمک کنیم. با شناسایی خواسته‌های آن‌ها و ارائه راه حل آن، مشتریان سپاسگزار و در نهایت وفادار خواهند شد. استراتژی محتوای شما باید:

  • به مشتری کمک کند
  • با کیفیت باشد
  • از تبلیغات برون‌گرا خودداری کند

جو پولیزی

9- قوانین جدید بازاریابی و روابط عمومی توسط دیوید میرمن اسکات

این کتاب احتمالاً یکی از محبوب‌ترین راهنماهای بازاریابی و روابط عمومی در صنعت است که به 25 زبان مختلف دنیا ترجمه شده است. نویسنده دیوید میرمن به خوانندگان بینش‌هایی در مورد چگونگی افزایش آگاهی از برند، افزایش فروش و برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان می‌دهد.

به زبان ساده، نشان می‌دهد که چگونه شرکت‌های بزرگ و کوچک به طور یکسان می‌توانند از بازاریابی دیجیتال برای ارسال پیام مناسب، به افراد مناسب در زمان مناسب با یک مدل مقرون‌به‌صرفه استفاده کنند.

در این کتاب بسیار مطالب قانع‌کننده و نمونه‌های واقعی وجود دارد که شما را به شگفتی می‌اندازد. کتاب میرمن اسکات راهنمای تعامل با مشتری است که با اطلاعات معتبر بمباران شده است. دیوید میرمن خود یک استراتژیست بازاریابی، مشاور شرکت‌های پیشرو در سراسر جهان مانند HubSpot و یک نویسنده بین‌المللی است.

برای معرفی کتاب‌های دیجیتال مارکتینگ و منابع بیشتر با ما همراه باشید

هم‌اکنون کلیک کنید