۰۲۱-۶۶۳۴۲۹۹۸

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

۰۲۱-۶۶۳۴۲۹۹۸

اینستاگرام مارکتینگ؛ 13 ترفند فوق‌العاده موثر

اینستاگرام مارکتینگ؛ ۱۳ ترفند فوق‌العاده موثر

اینستاگرام مارکتینگ برخلاف تصور عموم بسیار رقابتی است. با این حال امری غیرممکن و نشدنی هم نیست. در حقیقت به کمک چند ترفند می‌توان از این فرصت کم‌نظیر بهترین بهره را برد. 

اینستاگرام با بیش از ۱.۱۶ میلیارد کاربر این فرصت را در اختیار برندها می‌گذارد که نرخ دسترسی خود را به شکل چشمگیری افزایش دهند. دسترسی (ریچ) بسیار خوبی که اینستاگرام ارائه می‌دهد سبب رشد بازاریابی اینستاگرام در سال‌های اخیر شده است. 

با استناد به آمار منتشر شده می‌توان گفت که ۹۰ درصد از کاربران اینستاگرام حداقل یک برند را دنبال می‌کنند. لازم به ذکر است که تنها این کالاهای مصرفی نیستند که سود می‌برند. برای مثال می‌توان به این مساله اشاره کرد که ۳۶ درصد از تصمیم‌گیرندگان کسب و کارهای B2B از اینستاگرام برای تحقیق درباره محصولات یا خدمات جدید خود استفاده می‌کنند. 

با توجه به اهمیت اینستاگرام مارکتینگ در این یادداشت به بررسی ۱۳ ترفند برای به حداکثر رساندن بازدهی استراژی بازاریابی اینستاگرام پرداخته خواهد شد. مهم نیست که حرفه‌ای هستید یا به تازگی کار خود را شروع کرده‌اید زیرا این ترفندها مانند یک برگه‌ی تقلب عمل می‌کنند. در ادامه با ادتواپ همراه باشید. 

راه‌اندازی حساب تجاری در اینستاگرام 

 شما قبل از هر چیزی به یک حساب کاربری تجاری (Business account) یا یک حساب کاربری کریتور (Creator account) نیاز دارید. در صورتی که شما از قبل یکی از این حساب‌های کاربری را راه‌اندازی کرده‌اید می‌توانید با عبور از این بخش به سراغ ترفندهای اینستاگرام مارکتینگ بروید. 

اگر شما می‌خواهید کار خود را به تازگی در اینستاگرام شروع کنید یا قرار است یک صفحه‌ کاربری برای کسب و کار خود راه‌اندازی کنید باید طبق دستورالعمل زیر عمل کنید: 

مرحله اول: دانلود اپلیکیشن اینستاگرام 

شما می‌توانید اپلیکیشن اینستاگرام را با توجه به سیستم عامل گوشی خود از طریق دو لینک زیر دانلود کنید. 

مرحله دوم: ثبت‌نام در اینستاگرام 

  • اپلیکیشن را باز کنید. 
  • روی «Create New account» (ios) یا روی «Sign Up With Email or Phone Number» (Android) کلیک کنید. 
  • ایمیل یا شماره‌ی تلفن خود را وارد کنید و روی «Next» کلیک کنید. 
  • نام کاربری و پسورد خود را وارد کنید. 
  • اطلاعات نمایه (پروفایل) خود را وارد کنید و روی «Next» کلیک کنید. 

مرحله سوم: تبدیل حساب کاربری عادی به حساب کاربری تجاری 

  • به پروفایل خود بروید و روی سه خطی که در بالا سمت راست قرار گرفته‌اند کلیک کنید. 
  • حال ابتدا گزینه‌ی «Settings» و سپس گزینه‌ی «Account» را انتخاب کنید. 
  • در این بخش روی «professional account» کلیک کنید. 
  • روی «Business» کلیک کنید و طبق دستورالعمل‌ها پیش روید. 

حال که با چگونگی ایجاد یک حساب کاربری تجاری آشنا شدید وقت آن شده است که به سراغ ۱۳ ترفند برای بهینه کردن استراتژی اینستاگرام مارکتینگ بروید. 

از یک حساب کاربری تجاری استفاده کنید 

در این بخش به این مساله پرداخته خواهد شد که اگر از بخش قبل عبور کردید و می‌خواهید با یک حساب کاربری شخصی به سراغ ترفندهای افزایش بازدهی اینستاگرام مارکتینگ بروید چرا باید در تصمیم خود تجدیدنظر کنید. 

یک حساب کاربری تجاری ویژگی‌هایی در اختیار شما می‌گذارد که از طریق حساب کاربری شخصی به آن‌ها دسترسی ندارید. 

  • Insights (ابزار تجزیه و تحلیل)     
  • تبلیغات اینستاگرام 
  • فروشگاه اینستاگرام 
  • اطلاعات تماس و دکمه‌ی فراخوان در پروفایل 

حساب کاربری کریتور مزیت‌های خاصی برای اینفلوئنسرها و تولیدکنندگان محتوا دارد. در حقیقت این حساب کاربری با هدف متمایز کردن کسب و کارها و اینفلوئنسرها از یکدیگر طراحی شده است. یک حساب کاربری تجاری پاتوق اصلی بازاریاب‌ها به شمار می‌آید. از این رو اگر هنوز حساب کاربری تجاری خود را ایجاد نکرده‌اید توصیه می‌کنیم که به سراغ دستورالعمل ایجاد آن در بخش قبل بروید. 

برای بهینه‌سازی استراتژی اینستاگرام مارکتینگ اهداف خود را مشخص کنید

برای بهینه‌سازی استراتژی اینستاگرام مارکتینگ اهداف خود را مشخص کنید

اگر چه تمام پلت‌فرم‌های اجتماعی ابزار به حساب می‌آیند اما تا زمانی که ندانید برای ساختن چه چیزی تلاش می‌کنید نمی‌توانید از این ابزارها به طور موثر بهره ببرید. 

اینستاگرام مارکتینگ می‌تواند با اهداف مختلفی توسط بازاریاب‌ها به کار گرفته شود. در حقیقت چگونگی اجرای این استراتژی به هدف شما بستگی دارد. 

  • آیا به دنبال افزایش آگاهی از برند خود هستید؟ 
  • دنبال لیدهای جدید هستید؟ 
  • شما به دنبال فروش مستقیم محصولات خود از طریق اینستاگرام هستید؟ 

شما حتی ممکن است بخواهید چند هدف مختلف را همزمان دنبال کنید.

به خاطر داشته باشید که تا زمانی که ندانید استراتژی اینستاگرام مارکتینگ قرار است شما را به کجا برساند بعید است به جایی برسید. 

مخاطبتان را بشناسید 

وقتی به این موضوع فکر می‌کنید که قرار است به کمک استراتژی اینستاگرام مارکتینگ خود چه کسی را جذب کنید یک تحقیق مقدماتی می‌تواند به شما در رسیدن به پاسخ سوالتان کمک کند. 

برای مثال در یک بررسی کلی ویژگی‌های جمعیتی مشخص شده است که فعال‌ترین اینستاگرامر بین ۱۸ تا ۲۹ سال سن دارند. این بررسی همچنین نشان داد که آمریکا بخش اعظمی از مارکت اینستاگرام را به خود اختصاص داده است. 

با این حال این بررسی به این معنی نیست که شما باید تنها برای جذب آمریکایی‌های ۲۰ ساله تلاش کنید. شما در حقیقت باید به کمک یک تحقیق مانند این بررسی بازار هدف خود را مشخص کنید تا بتوانید با تولید محتوایی مناسب با مخاطب هدف خود صحبت کنید. درک مخاطب به شما هنگام تبلیغات در اینستاگرام برای هدف‌گذاری بهتر و موثرتر هم کمک می‌کند. 

برای بهینه کردن استراتژی اینستاگرام مارکتینگ پروفایل خود را بهینه کنید 

اینستاگرام برای نوشتن بیو به شما اجازه می‌دهد از ۱۵۰ کاراکتر استفاده کنید. بیو شما باید تاثیرگذار باشد، شخصیت برند شما را منتقل کند و به مردم بگوید که چرا باید برای فالو کردن شما به خود زحمت بدهند. بدون شک این خواسته‌ها برای این تعداد کاراکتر کم بسیار زیاد است. 

شما برای دور زدن این محدودیت به منظور بهینه کردن استراتژی اینستاگرام مارکتینگ خود می‌توانید از فضاهای دیگر در پروفایل خود استفاده کنید. این فضاها به شما اجازه می‌دهد بیش از پیش برند خود را معرفی کنید. علاوه بر این پیدا کردن شما برای مردم بسیار راحت‌تر خواهد شد. این فضاها عبارتند از: 

  • نام شما: ۳۰ کاراکتر است که در بخش جست‌وجو گنجانده شده است. 
  • نام کاربری شما: حداکثر ۳۰ کاراکتر که مانند نام شما در بخش جست‌وجو گنجانده شده است. 
  • وب‌سایت شما: لینک قابل کلیک که می‌توانید آن را تغییر دهید. 
  • طبقه‌بندی: یکی از ویژگی‌های حساب‌های کاربری تجاری که بدون نیاز به استفاده از بیو اینستاگرام شما می‌توانید به کاربر بگویید که در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کنید. 
  • اطلاعات تماس: به کمک این ویژگی می‌توانید به مخاطب خود کمک کنید که شما را پیدا کند. 
  • دکمه‌های فراخوان: راهی برای تعامل مستقیم با شما از طریق پروفایلتان به شمار می‌آیند. 

بیشتر بخوانید: 

برای پروفایل خود یک عکس مناسب انتخاب کنید 

اغلب اوقات بهترین عکس پروفایل عکس لوگوی شما است. انتخاب لوگوی برند این امکان را فراهم می‌کند که بازدیدکننده در اولین حضور خود در صفحه‌ی کاربری تجاری شما بداند که شما چه کسی هستید. علاوه بر این لوگوی برند شما می‌تواند حس قابل قبول بودن و اطمینان را القا کند. 

اگر چه عکس پروفایل اینستاگرام به‌صورت ۱۱۰ در ۱۱۰ پیکسل نمایش داده می‌شود اما توصیه می‌شود که از عکسی در اندازه‌ی بزرگتر مانند ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل استفاده کنید تا مطمئن شوید که عکس پروفایل شما تحت هر شرایطی خوب به نظر می‌رسد. 

محتوای تصویری

محتوای بصری جذاب تولید کنید 

فراموش نکنید که اینستاگرام یک رسانه‌ی تصویری است. از این رو پست‌های شما برای جذب مخاطب باید بسیار زیبا به نظر برسند. البته این مساله نباید شما را نگران کند زیرا شما برای افزایش کارایی استراتژی اینستاگرام مارکتینگ خودتان به تجهیزات عکاسی حرفه‌ای نیاز ندارید. در حقیقت تصاویر و ویدیوهای شما باید واضح، روشن و با ترکیب‌بندی مناسب باشد. 

اگر از تصاویری غیر از عکس از جمله اینفوگرافیک یا اینیمیشن استفاده می‌کنید اطمینان حاصل کنید که تصاویر شما علاوه بر واضح و چشم‌گیر بودن به راحتی خوانده شوند.  

جذاب و گیرا بودن محتوای شما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. استفاده از عکس‌هایی که نتوانند به خوبی داستان شما را تعریف کنند یا مخاطب را هیجان‌زده نکنند به هیچ عنوان نمی‌تواند منجر به جذب دنبال‌کننده شود. 

محتواهای تاثیرگذار 

می‌توان گفت دستیابی به اهداف اینستاگرام مارکتینگ بدون تولید محتوای گیرا امری غیرممکن است. در این بخش به بررسی چند نوع محتوای تاثیرگذار پرداخته شده است که می‌توانید از آن‌ها ایده بگیرید. 

  •  پشت صحنه: به دنبال‌کنندگان خود اجازه دهید نگاهی به دفتر، ویترین فروشگاه یا روند تولید شما بیندازند. 
  • نقل قول‌ها و تصاویر مبتنی بر متن: به کمک نقل قول‌ها و متن‌های جذاب می‌توانید بدون نیاز به عکس محتوای بصری جالب تولید کنید. 
  • ریگرام: استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر در هر شرایطی جذاب است.  
  • پست‌های آموزشی: آموزش چگونگی دستیابی اهداف برای کاربران به اندازه‌ی رسیدن به همان اهداف جذاب است. 
  • ویدیوها: حداکثر مدت زمان پست‌های ویدیویی اینستاگرام ۶۰ ثانیه در نظر گرفته شده است. با این حال شما می‌توانید به کمک IGTV ویدیوهای طولانی‌تر منتشر کنید. 

به خاطر داشته باشید که وقتی یک محتوا می‌تواند منجر به افزایش نرخ ریچ شود که کاربران محتوای شما را در استوری خود به اشتراک بگذارند. بنابراین هنگام پیاده‌سازی استراتژی اینستاگرام مارکتینگ بر ایجاد و تولید محتوایی مناسب و جذاب برای به اشتراک گذاشته شدن تمرکز کنید. 

نقش ظاهر برند در افزایش بازدهی یک استراتژی اینستاگرام مارکتینگ  

پس از انتخاب نوع محتوا باید درباره‌ی شکل ظاهری آن هم تصمیم بگیرید. بد نیست بدانید که رنگ در فرآیند تصمیم‌گیری خرید و شناخت برند بسیار تاثیرگذار است.  

اگر می‌خواهید دنبال‌کنندگان به راحتی محتوای شما را در فیدهای خود تشخیص دهند باید از یک ظاهر ثابت برای پست‌های خود استفاده کنید. در حقیقت پست‌های شما باید از یک رنگ، شکل و احساس سازگار و متناسب برخوردار باشند. 

کپشن‌های جذاب بنویسید 

درست است که اینستاگرام یک رسانه‌ی تصویری است اما این بدان معنی نیست که می‌توانید کپشن‌های خود را نادیده بگیرید. صدای برند شما به اندازه‌ی ظاهر برندتان در دستیابی به اهداف استراتژی اینستاگرام مارکتینگ حائزاهمیت است و مانند تصاویر شما باید به طور کلی در پست‌های شما ثابت باشد. 

اینستاگرام این امکان را فراهم کرده است که با استفاده از حداکثر ۲۲۰۰ کاراکتر یک کپشن جذاب بنویسید. شما می‌توانید از این کاراکترها برای نوشتن کپشن‌های مختلف از نوشتن یک پرسش بحث برانگیز گرفته تا روایت داستان خود استفاده کنید.  

به خاطر داشته باشید که تنها دو خط اول کپشن شما در فید بدون نیاز به کلیک کردن روی گزینه‌ی «more» در معرض دید کاربران قرار دارد. 

از آنجایی که اغلب مردم عادت دارن کپشن‌ها را روزنامه‌ وار بخوانند پس شما باید اطلاعات بسیار مهم را در همان دو خط اول ارائه کنید. 

توصیه می‌کنیم که برای پست‌های ارگانیک خود از ۱۳۸ تا ۱۵۰ کاراکتر و برای تبلیغات اینستاگرام خود از ۱۲۰ کاراکتر استفاده کنید. با این حال اگر چیز بیشتری برای گفتن دارید آن را مطرح کنید اما مطمئن شوید که ارزش بیان کردن داشته باشد. در حقیقت استفاده از محتوای بلند به توانایی شما در داستان‌سرایی بستگی دارد. اگر منابع و ظرفیت کافی در اختیار دارید از طولانی شدن محتوای خود نترسید. 

به خاطر داشته باشید کپشن شما زمانی می‌تواند به خوبی نقش خود را در موفقیت استراتژی اینستاگرام مارکتینگ شما ایفا کند که مرتبط، سرگرم‌کننده یا آموزنده، جذاب و در راستای ارائه‌ی تصویری درست از برند شما باشد. 

استفاده‌ی هوشمندانه و عاقلانه از هشتگ‌ها 

استفاده‌ی هوشمندانه و عاقلانه از هشتگ‌ها

هشتگ‌ها یک روش کلیدی برای افزایش بازدید و قابل کشف بودن حساب کاربری شما به شمار می‌آید.  

شما در یک پست اینستاگرام می‌توانید حداکثر از ۳۰ هشتگ استفاده کنید. لازم به ذکر است که بهینه کردن استراتژی اینستاگرام مارکتینگ به معنی استفاده از حداکثر تعداد مجاز هشتگ در یک پست نیست. 

توصیه می‌کنیم در هر پست از پنج تا نه هشتگ استفاده کنید. بیشتر از این می‌تواند حس بدی به بازدیدکنندگان منتقل کند. از آن گذشته استفاده‌ از هشتگ‌های زیاد یک تاکتیک اسپمی به حساب می‌آید. اینستاگرام این فرصت را در اختیار کاربران گذاشته که بتوانند در صورتی که شما از هشتگ‌های بی‌ربط و تکراری استفاده کنید پست‌های شما را از طریق آن هشتگ‌ها مشاهده نکنند. 

برای کسب بیشترین منفعت هشتگ‌هایی را انتخاب کنید که با پست شما مرتبط باشند. علاوه بر این از هشتگ‌ برای تشویق به دنبال کردن یا لایک کردن استفاده نکنید. برای مثال از هشتگ‌هایی مانند Followme# و Like4Like# استفاده نکنید. 

تعامل 

بدیهی است که اگر به دنبال افزایش اینگیجمنت (نرخ تعامل) در اینستاگرام هستید به تعامل با کاربر نیاز دارید. اگر چه تولید محتوای باکیفیت می‌تواند در موفقیت استراتژی اینستاگرام مارکتینگ شما بسیار تاثیرگذار باشد اما اگر نظرات را نادیده بگیرید و با سایر پروفایل‌ها ارتباطی برقرار نکنید شما تنها خواهید ماند. 

کمترین کاری که می‌توانید بکنید این است که حداقل به نظرات کاربران پاسخ دهید. علاوه بر این شما می‌توانید برای دیده شدن به روشی غیر از تبلیغات صفحه‌های کاربری محبوب بازار هدف خود را پیدا کنید، آن‌ها را دنبال کنید، پست‌های آن‌ها را لایک کنید و نظر دهید. 

اگر کسی شما را در پستی تگ کرده است آن را بررسی کنید و به دنبال فرصتی برای تعامل بیشتر باشید. برای مثال آیا می‌توانید آن پست را در فید یا استوری خود به اشتراک بگذارید؟ 

یکی از روش‌های تشویق به تعامل بیشتر با پست‌های شما پین کردن دنبال‌کننده‌های شناخته‌ شده یا نظراتی که به احتمال زیاد باعث شکل گرفتن بحث و مکالمه می‌شود است. 

بیشتر بخوانید: 

از استوری‌های اینستاگرام نهایت استفاده را ببرید 

 استوری‌ها یکی از تاثیرگذارترین قطعه‌های پازل استراتژی اینستاگرام مارکتینگ قدرتمند و موفق به شمار می‌آیند. نیمی از کسب‌ و کارهای موجود در اینستاگرام از استوری استفاده می‌کند. علاوه بر این یک سوم از استوری‌هایی که بیشترین بازدیدکننده را داشته‌اند توسط حساب‌های کاربری تجاری منتشر شده است. 

استوری‌های اینستاگرام پس از ۲۴ ساعت ناپدید می‌شوند. دنبال‌کنندگان انتظار دارند آن‌ها ساده‌تر و واقعی‌تر از محتوای گرده‌آوری شده‌ی شما در اینستاگرام باشند. استوری‌ها فرصتی عالی برای گفت‌وگو با دنبال‌کنندگان و برقراری رابطه فراهم می‌کند. 

برای بهره بردن از تمام ظرفیت‌های استوری می‌توانید از استراتژی‌های زیر استفاده کنید: 

  • یک داستان را روایت کنید: هنگام روایت داستان پیامی برای انتقال در ذهن داشته باشید. 
  • سریع اندیشیدن: از چند صحنه‌ی کوتاه استفاده کنید و پیام خود را در ۳ ثانیه اول منتقل کنید. 
  • ارائه ارزش: اطلاعات ارزشمندی را در اختیار مخاطبان خود بگذارید یا به منابع مفید لینک دهید. 
  • استفاده از دکمه فراخوان: برای لینک‌های خروجی خود تنها به دکمه‌ی «swipe up» بسنده نکنید. از یک متن استفاده کنید تا به دنبال‌کنندگان خود بگوید چرا باید روی این دکمه کلیک کنند. 
  • از یک هویت تجاری ثابت استفاده کنید: مانند پست‌های خود استوری‌های شما هم باید همسو با صدای برند و ظاهر اینستاگرام شما باشند. 

اگر یکی از طرفداران، شما را در استوری خود تگ کرد می‌توانید محتوای او را در استوری خود به اشتراک بگذارید. این می‌تواند یک روش آسان و راحت برای به اشتراک گذاشتن محتوای تولید شده توسط کاربر باشد. علاوه بر این شما از این طریق از طرفداران خود تشکر می‌کنید. 

ارسال پست در زمان مناسب برای افزایش کارایی استراتژی اینستاگرام مارکتینگ 

آیا می‌دانید بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام برای هر صنعت متفاوت است؟  

پس از تجزیه و تحلیل ۲۵۸۹۵۶ از ۱۱ صنعت مختلف در یک تحقیق مشخص شد که زمان ارسال پست حتی با وجود این مساله که دیگر فید اینستاگرام به ترتیب زمانی نیست بسیار حیاتی است. 

در این بخش به طور خلاصه به نتایج این مطالعه اشاره شده است. شما می‌توانید با توجه به حوزه‌ی فعالیت خود زمان مناسب را برای ارسال پست‌های خود مشخص کنید. 

  • سفر و گردشگری: جمعه‌ از ساعت ۹ تا ۱۳ 
  • رسانه و سرگرمی: سه‌شنبه و پنج‌شنبه از ساعت ۱۲ تا ۱۵ 
  • خرده‌فروشی: نیمه شب سه‌شنبه، پنج‌شنبه و جمعه 
  • غذا و نوشیدنی: ظهر جمعه 
  • خدمات حرفه‌ای: ساعت ۹ یا ۱۰ صبح سه‌شنبه، چهارشنبه و جمعه  
  • غیرانتفاعی: ساعت ۱۰ یا ۱۶ سه‌شنبه‌ 
  • تجارت الکترونیکی: ساعت ۱۶ یا ۲۱ پنج‌شنبه‌ 
  • دارو و مراقبت‌های بهداشتی: ساعت ۹ صبح چهارشنبه و یک‌شنبه 
  • مراقبت‌های شخصی: ساعت ۱۳، ۱۴ یا ۱۵ پنج‌شنبه و جمعه 
  • فناوری: ساعت ۱۴ دوشنبه و سه‌شنبه 
  • آموزش: ساعت ۱۶ یا ۱۷ پنج‌شنبه‌ 

سخن آخر 

اینستاگرام دومین شبکه‌ی اجتماعی پربازدید پس از فیس‌بوک است. ماهانه بیش از یک میلیارد کاربر در این شبکه‌ی اجتماعی فعالیت می‌کند. علاوه بر این روزانه حدود ۵۰۰ میلیون استوری در این رسانه‌ی محبوب منتشر می‌شود. 

حضور برندهای مختلف در این شبکه‌ی اجتماعی در سال‌های اخیر سر به فلک کشیده است. حدود ۷۱ درصد از کسب و کارهای آمریکا در حال حاضر از اینستاگرام استفاده می‌کنند.  

حدود ۴۵ درصد کاربران اینستاگرام بین ۱۸ تا ۴۴ سال سن دارند. نزدیک به ۹۰ درصد از کاربران اینستاگرام حداقل صفحه‌ی کاربری یک کسب و کار را دنبال می‌کنند. علاوه بر این ۸۳ درصد از کاربران اینستاگرام محصولات یا خدمات جدید را در این پلت‌فرم کشف کرده‌اند.  

حدود ۵۹ درصد از کاربران فعال اینستاگرام روزانه از آن استفاده می‌کنند و حداقل ۷ ساعت را صرف مرور محتواها و تعامل با دوستان و برندهای مورد علاقه‌ی خود می‌کنند.  

بسیار واضح است که اینستاگرام دیگر تنها برای استفاده‌ی شخصی نیست. در حقیقت این پلت‌فرم در حال حاضر به برندها این امکان را می‌دهد که محتوای خود را در اختیار مخاطبان هدف خود بگذارند، محصولات خود را به نمایش بگذارند و متخصصان و استعدادهای جدید را به خدمت بگیرند. 

با توجه به آمارهای خیره‌کنند‌ی مطرح شده این فرصت توسط اینستاگرام در اختیار شما گذاشته شده است که برند و محصول خود را بدون نیاز به چرب‌زبانی با روشی دوستانه تبلیغ کنید. اینستاگرام مارکتینگ همچنین می‌تواند در زمینه‌ی رشد آگاهی از برند و معرفی محصول به شما کمک کند. 

شما می‌توانید برای بهره بردن از این فرصت بی‌نظیر و رشد کسب و کار خود با برقرای ارتباط با کارشناسان تیم ادتواپ از خدمات ما در زمینه‌ی تولید محتوا و مدیریت شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید.