۰۲۱-۶۶۳۴۲۹۹۸

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

۰۲۱-۶۶۳۴۲۹۹۸

کسب درآمد از گوگل ادموب !

درآمد از گوگل ادموب

یکی از اصلی ترین سوالاتی که توسعه دهندگان برنامه در مورد گوگل ادموب (Google AdMob) می پرسند این است که کسب درآمد از گوگل ادموب به چه صورتی است؟ چقدر درآمد می توانید از AdMob کسب کنید؟ پاسخ به این سوالات به عوامل مختلفی بستگی دارد.
در مرحله اول باید بدانید که چه مدل درآمدی را برای برنامه خود درنظر گرفته اید. آیا کسب درآمدتان از کاربرانی است که روی تبلیغات کلیک می کنند؟ یا قصد دارید به خریدهای درون برنامه ای تکیه کنید؟ مدل هیبریدی چطور؟ در مرحله بعد، پیش بینی می کنید که برنامه شما چقدر محبوب باشد؟ به عبارت دیگر، چقدر آن را تبلیغ خواهید کرد؟

نکته بعدی که باید در نظر بگیرید سطح مشارکت کاربر در برنامه شما است. اگر قصد دارید مدل درآمدتان فقط از کلیک بر روی آگهی باشد، بسیار مهم است که کاربرانتان به طور مکرر با برنامه شما مشارکت داشته باشند تا برداشت های کافی برای افزایش کلیک تبلیغات ایجاد کنند.
در سطح بالا، همه عوامل فوق بر میزان درآمد شما از برنامه های خود با استفاده از بستر AdMob تأثیر می‌گذارد.

اگر شما هم از توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های موبایل هستید و مایل به دانستن اطلاعات بیشتری در رابطه با گوگل ادموب هستید یا از روش کار گوگل ادموب اطلاعی ندارید و یا می خواهید بدانید گوگل ادموب چگونه کار می‌کند؟ و یا چرا باید تبلیغات نمایش دهیم؟ و کنجکاو به دانستن این موارد هستید با بازدید از صفحه گوگل ادموب ادتواپ میتوانید تمامی اطلاعاتی که به دنبال آن هستید را پیدا کنید. همینطور اگر هر سوالی داشته باشید مشاوران ما پاسخگوی شما خواهند بود.

با تبلیغات پاداش دار AdMob، ما نه تنها بدون هزینه با کسب درآمد از کاربران، درآمد خود را به حداکثر رساندیم، بلکه تعامل و حفظ برنامه را نیز بهبود بخشیدیم.

برای اینکه دید بهتری در مورد کسب درآمد از گوگل ادموب داشته باشید، چند نمونه از توسعه دهندگان برنامه که قبلاً از AdMob استفاده کرده اند را به شما معرفی میکنیم:

  1. شرکت توسعه برنامه Balloon Island چندین بازی محبوب (رایگان) ایجاد کرده است که میلیون ها بارگیری را ایجاد کرده است. از سال 2016، این شرکت روزانه 2000 دلار از AdMob کسب درآمد می کند در حالی که یک تجربه کاربری عالی برای بازیکنان بازی فراهم می کند تا آنها را به طور منظم مشغول در برنامه نگه دارد.
  2. ریچ وودز، خالق برنامه، فکر می کرد ایجاد یک برنامه بازی ساده و رایگان در زمان فراغت میتواند برای کاربران سرگرم کننده باشد. او این ایده را عملی کرد و Clatry Chaser Slot Machine را ساخت. این برنامه بیش از 300.000 نصب را بدون سرمایه گذاری اولیه دارد. با استفاده از AdMob Rich پس از یک ماه بعد از راه اندازی شروع به کسب درآمد روزانه 100 دلار کرد. او اکنون چندین برنامه اسلات ماشین در فروشگاه برنامه دارد.
  3. شرکت برنامه HeroCraft Ltd، سازندگان بازی فوق العاده محبوب Farm Frenzy (در حال حاضر با بیش از 10 میلیون نصب)، درآمد برنامه را با استفاده از AdMob تا 200 درصد افزایش داده است. در ابتدا، آنها Farm Frenzy را به عنوان یک برنامه رایگان تنها با خریدهای درون برنامه ای منتشر کردند و در چهار ماه اول 20000 دلار درآمد داشتند. بعداً آنها AdMob را به برنامه رایگان اضافه کردند و در چهار ماه بعد درآمد خود را تا 58900 دلار افزایش دادند. آنها از آن زمان بازی های بیشتری را به کتابخانه برنامه های خود اضافه کرده اند و همچنین از AdMob برای تبلیغ متقابل برنامه های مختلف استفاده می کنند.
  4. اولین برنامه ساخته شده توسط (Szymon Kimaszewski) که Blood Pressure نام دارد دارای بیش از 26000 بازبینی و بیش از 1 میلیون نصب است. از سال 2013، او ماهیانه 700 تا 850 دلار از این برنامه از طریق AdMob درآمد کسب کردند. او اکنون شش برنامه در فروشگاه Google Play دارد. همه برنامه های او به صورت رایگان در دسترس هستند. Szymon با استفاده از تبلیغات و خریدهای درون برنامه ای، روشی ترکیبی با درآمدزایی AdMob در پیش گرفته است.

با توجه به مثالهای فوق، می‌بینیم که محبوبیت برنامه و میزان مشارکت کاربران نقش مهمی در درآمد بالقوه شما با استفاده از AdMob دارد. همینطور می‌تواند پلتفرم بسیار کارآمدی برای کسب درآمد کمکی برای رشد و توسعه برنامه های شما باشد. ما شما را تشویق می کنیم که در مورد کسب درآمد با تبلیغات تلفن همراه بیشتر بیاموزید یا از وبلاگ AdMob برای آخرین به روزرسانی های محصول و داستان‌های موفقیت توسعه دهندگان دیدن کنید.



شما می‌توانید مشکلات خود را با کارشناسان ما در تیم ادتواپ در میان بگذارید.