۰۲۱-۶۶۳۴۲۹۹۸

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

۰۲۱-۶۶۳۴۲۹۹۸

راه های ارتباطی ادتو اپ

شماره تماس : 02166342998

شماره واتس اپ: 09338844662

افزایش نصب تضمینی اپلیکیشن

نصب تضمینی اپلیکیشن یکی از شیوه های نتیجه گرا برای بازاریابی اپلکیشن است.
بسیاری از کسب و کارها به سمت استفاده از اپلیکشن ها رو آورده اند و توانسته اند فروش بی نظیری از طریق اپلیکشن ها داشته باشند. اما یک اپلیکیشن زمانی که نتواند مخاطب خوبی به سمت خود جذب کند عملا بی فایده است. در واقع اپلیکیشن ها برای دیده شدن نیازمند بازاریابی و تبلیغ هستند که این کار از طریق نصب تضمینی اپلیکیشن انجام می شود.
همان طور که پلتفرم هایی همچون اینستاگرام و تلگرام و همچنین وب سایت ها نیازمند یک سری اقدامات هستند تا بتوانند یوزر یا کاربر به سمت خود جذب کنند اپلیکیشن ها هم از این قاعده مستثنی نیستند و باید برای افزایش نصب اپلیکشن نیز اقداماتی اصولی صورت گیرد.

همچنین هزینه های زیادی برای طراحی و راه اندازی اپلیکیشن ها توسط متخصصین این حوزه دریافت می شود که در صورت عدم استقبال و نصب از طریق مخاطبان هدف، این هزینه ها عملا بی فایده خواهد بود و تنها سرمایه شما از دست می رود.

افزایش نصب تضمینی اپلیکیشن

نصب تضمینی اپلیکیشن یعنی چه؟

نصب تضیمنی اپلیکیشن یا پرداخت به ازای نصب، جزء شیوه های تبلیغاتی نتیجه گرا یا نتیجه محور است. در اکثر شیوه هابی تبلیغاتی، مجری بازاریابی و تبلیغات، هیچ گونه تضمینی مبنی بر اثر بخشی تبلیغات و یا میزان این اثر بخشی به کارفرما نمی دهد. به طور مثال در تبلیغات از طریق پیج های اینستاگرام اینفلوئنسرها، تضمینی بر تعداد فالورهایی که پیج شما را فالو خواهند کرد نیست.

اما در تبلیغات پرداخت به ازای نصب، شرکت ادتواپ، هزینه را بر اساس تعداد نصب های اضافه شده محاسبه و دریافت می کند. و کسب و کارها مطمئن هستند که این تبلیغات بی نتیجه نیست و هزینه پرداخت شده بر اساس بازدهی تبلیغات افزایش نصب اپلیکیشن می باشد.

برای اطلاع از تعرفه بازاریابی محتوا از طریق شماره تماس ثابت یا چت واتس اپ با ما در ارتباط باشید.

شیوه های افزایش نصب اپلیکیشن ؟

مزایای پرداخت به ازای نصب !

بازاریابی اپلیکیشن

پوش نوتیفیکیشن

برای اطلاع از شرایط تبلیغات پوش نوتیفیکیشن روی دکمه زیر کلیک کنید

افزایش ممبر تلگرام

برای اطلاع از تعرفه افزایش ممبر تلگرام روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره رایگان فرم ذیل را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.