۰۲۱-۶۶۳۴۲۹۹۸

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

۰۲۱-۶۶۳۴۲۹۹۸

چرا به محتوای مارک‌دار نیاز داریم (بررسی کامل)

چرا به محتوای مارک‌دار نیاز داریم

محتوای مارک‌دار یک قطعه حیاتی در پازل استراتژی بازاریابی به حساب می‌آید. ممکن است شما درباره‌ی مکان نمایش این محتوا و همچنین ویژگی بهترین محتوا و چگونگی تولید آن سوالاتی داشته باشید. 

برای درک بهتر این محتوا قبل از هر چیزی باید با مفهوم مارک‌دار آشنا شوید. به هر محصول یا خدمتی که از طرف یک برند شناخته‌شده تولید و عرضه شود و دارای برچسب و علائم آن برند باشد مارک‌دار گفته می‌شود.  

در این یادداشت تلاش کرده‌ایم تا به تمام سوالات شما پاسخ دهیم. همچنین توضیح خواهیم داد که محتوای مارک‌دار چیست و چرا به آن نیاز داریم. در ادامه با ادتواپ همراه باشید. 

 محتوای مارک‌دار در مقابل بازاریابی محتوا 

محتوای مارک‌دار مفهوم جدیدی در دنیای بازاریابی به شمار می‌آید. گاهی اوقات جدایی این محتوا و بازاریابی محتوا از یکدیگر بسیار مشکل است. با این حال این محتوا اگر به درستی اجرا شود بسیار اثربخش است. از این رو برای آشنایی بیشتر با چگونگی پیاده‌سازی آن بهتر است ابتدا به تفاوت آن با بازاریابی محتوا بپردازیم. 

محتوای مارک‌دار چیست؟ 

محتوای مارک‌دار به محتوایی گفته می‌شود که ارزش‌ها و چشم‌انداز شرکت شما را بیان می‌کند. این محتوا یک خودکار نیست که نشان شما روی آن نقش بسته باشد. در حقیقت محتوای مارک‌دار پیامی است که در بین مخاطبان شما طنین‌انداز می‌شود. 

این محتوا باید باعث ایجاد یک گفت‌و‌گو و پاسخی احساسی شود. مردم احساسی که در آن‌ها ایجاد می‌کنید را به خاطر می‌آورند. از این رو این محتوا باید احساس خوشبختی‌، انگیزه و انرژی لازم برای تحقق یک عمل را به آن‌ها القا کند. 

محتوای مارک‌دار یک تجربه واقعی است. این محتوا به درک مخاطب از محصول‌، خدمت و برند شما ارزش می‌افزاید. این محتوا وابستگی زیادی به ابزارها و تکنیک‌های داستان‌پردازی دارد و از چندین کانال مختلف توزیع استفاده می‌کند. 

بازاریابی محتوا چیست؟ 

به طور خلاصه می‌توان گفت بازاریابی محتوا عبارت است از: 

  • یک استراتژی عملی برای استفاده از محتوای شما در یک کمپین بازاریابی است که از مراحلی تشکیل شده است که شما برای ارتقای خود، کسب و کار و برندتان به منظور افزایش سود، مشتریان و نرخ مشاهده انجام می‌دهید.  
  • بازاریابی محتوا از انواع مختلف و متفاوت محتوا برای برندینگ استفاده می‌کند. 
  • بازاریابی محتوا یک اصطلاح فراگیر است که می‌تواند دربرگیرنده‌ی محتوای مارک‌دار باشد. 

بیشتر بخوانید: بازاریابی موبایلی چیست و چگونه می تواند به کسب وکارها کمک کند 

هدف از محتوای مارک‌دار 

اهداف اصلی محتوای مارک‌دار عبارتند از: 

  • ایجاد تعامل با مخاطب، ایجاد گفت‌وگو و القای احساس مثبت! در حقیقت شما می‌خواهید مردم به خوبی از شما یاد کنند و درباره‌ی شما به دوستان خود بگویند. 
  • هنگامی که مردم به چیزی فکر می‌کنند اولین اسمی که به یاد می‌آورند برند شما باشد. برای مثال اگر شخصی به تاکسی نیاز داشته باشد که از مکان الف به مکان ب برسد به احتمال زیاد اولین چیزی که به ذهن او خطور می‌کند اسنپ است.  
  • در نهایت شما می‌خواهید محتوای شما به اشتراک گذاشته شود تا موقعیت برندتان بهبود پیدا بکند و پیام شما را به گوش جهانیان برساند. 

اهداف بازاریابی محتوا 

مانند تمام اشکال بازاریابی اهداف اصلی بازاریابی محتوا عبارتند از: 

  • افزایش مشتری و ترافیک وب 
  • افزایش نرخ تبدیل و کسب سود بیشتر 
  • برای دستیابی به بازده مثبت 

تفاوت‌های اساسی محتوای مارک‌دار و بازاریابی محتوا 

علی‌رغم جدید بودن مفهوم محتوای مارک‌دار هنوز هم تفاوت‌های قابل لمسی بین این محتوا و بازاریابی محتوا وجود دارد. 

  • بازاریابی محتوا بیش از هر چیزی برای مخاطبان در نظر گرفته شده است. 
  • هدف اصلی محتوای مارک‌دار برجسته کردن پیام برند و کسب و کار است. 

همانند سایر کمپین‌های بازاریابی ابتدا شما مخاطبان، حلقه‌ها و لحن صدای خود را برای برقراری ارتباط با آن‌ها تعیین می‌کنید و سپس کمپین را اجرا می‌کنید تا نتیجه‌ی مورد نظرتان حاصل شود. 

همانطور که اشاره شد محتوای مارک‌دار می‌تواند بخشی از این کمپین باشد اما چیزی فراتر از یک قطعه‌ی پازل از یک کمپین است. در حقیقت این محتوا خلق شده است تا یک پیام یعنی همان پیام برند شما را که با ارزش‌های برندتان ارتباط برقرار می‌کند به دنیا منتقل کند. 

  • بازاریابی محتوا سرعت و قدرت کمتری برای کسب وفاداری دارد. 
  • محتوای مارک‌دار می‌تواند در کمترین زمان منجر به جذب دنبال‌کننده وفادار و حتی یک قبیله از مخاطب وفادار شود. 

بازاریابی محتوا از یک استراتژی مشخص و از قبل برنامه‌ریزی و یک جدول زمانی پیروی می‌کند. شما برنامه‌ریزی و اجرا می‌کنید، نتایج را به مرور اندازه‌گیری می‌کنید، داده‌ها را جمع‌آوری می‌کنید، آن‌ها را تجزیه و تحلیل می‌کنید و سپس شکست‌ها و پیروزی‌ها را تعیین می‌کنید و پس از تنظیم مجدد آن را اجرا می‌کنید. 

محتوای مارک‌دار می‌توانند مانند صاعقه عمل کند. در حقیقت پیام شما با بیشترین سرعت به زمین برخورد می‌کند و مردم سریع آن را مشاهده می‌کنند و به خاطر می‌سپارند. آن‌ها این پیام را با سایر دوستان خود به اشتراک می‌گذارند و در کمترین زمان ممکن قبیله‌ی شما متولد می‌شود. 

طرح کلی در مقابل داستان‌سرایی 

  • بازاریابی محتوا یک ایده یا طرح کلی با یک داستان، یک پیام و یک هدف است. 
  • محتوای مارک‌دار از بن به داستان‌سرایی متکی است. 

بازاریابی محتوا  ترکیبی از مطالب مختلف برای رسیدن به یک هدف است. اما محتوای مارک‌دار داستانی است که درباره‌ی شما، برندتان و پیامتان برای جهانیان بیان می‌شود. 

  • بازاریابی محتوا اقدام به یک عمل از پیش تعیین‌شده را ترویج می‌کند. 
  • محتوای مارک‌دار به دنبال تشدید واکنش عاطفی مخاطب است. 

شما از کارزار بازاریابی خود نتیجه می‌خواهید. در حقیقت شما برنامه‌ی خود را پیاده‌سازی، آزمایش و اندازه‌گیری می‌کنید تا بتوانید مخاطب هدف خود را  به کلیک کردن روی چیزی، خریدن محصول یا اشتراک برای مطالب بیشتر تشویق کنید. 

محتوای مارک‌دار در حقیقت به دنبال برانگیختن پاسخ احساسی به برند شما برای به خاطر سپردن پیام برند شما است. ارتباط مستقیمی با درآمدزایی یا افزایش اعضای شما ندارد. همه چیز به طور طبیعی پس از انتقال پیام اتفاق خواهد افتاد. 

فیلم «لگو» یکی از نمونه‌های موفق و عالی از محتوای مارک دار به حساب می‌آید. این فیلم با صداپیشگی کریس پرت، ویل فرل، بنکس، ویل آرنت، نیک آفرمن، لیام نیسون، مورگان فریمن و الیسون بری در سال ۲۰۱۴ به سبک استاپ موشن ساخته شده است. این فیلم ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه داستان‌سرایی باشکوه با استفاده از لگو است.  

کانوا را باید یکی از نمونه‌های موفق و عالی بازاریابی محتوا دانست. این شرکت استرالیایی با قرار دادن مشکلات مشتریان خود در قلب استراتژی توانست به رشد خوبی دست پیدا  کند. با کانوا دیگر نیاز نیست نگران محتوای گرافیکی خود باشید زیرا می‌توانید از خدمات رایگان ‌آن‌ها برای تولید محتوای گرافیکی استفاده کنید. 

محتوای مارکدار اینستاگرام

 اینستاگرام یک پلتفرم در حال رشد است که مکانی ایده‌آل برای محتوای مارک‌دار شما به حساب می‌آید. برخی از آمار جمع‌آوری شده می‌تواند به شما در درک این موضوع کمک کند: 

  • بیش از ۱ میلیارد کاربر در هر ماه 
  • متوسط زمانی که کاربران در اینستاگرام می‌گذرانند ۵۳ دقیقه است. 
  • هشتگ love# پرکاربردترین هشتگ در اینستاگرام است. 
  • ماهانه ۱۳۰ میلیون کلیک سهم خریدهای فروشگاهی است. 
  • بیش از ۵۰ درصد از کاربران در اینستاگرام به جستجوی محتوا می‌پردازند. 

آمار تحریک‌کننده‌ درباره‌ی اینستاگرام در این چند خط خلاصه نمی‌شود اما همین برای درک اهمیت این پلت‌فرم کافی است. 

محتوای مارک‌دار در اینستاگرام چیست 

فیس‌بوک محتوای مارک‌دار را به شکل زیر توصیف می‌کند: 

محتوای ناشر یا سازنده که توسط شریک تجاری برجسته شده یا تحت تاثیر او است.

برای مثال اگر یک اینفلوئنسر در شبکه‌های اجتماعی از محصولات یک برند تجاری در پست‌های خود در شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کند باید محتوا را به‌صورت مارک‌دار منتشر و برند این موضوع را تایید کند. 

ابزار تولید در اینستاگرام 

ابزار تولید محتوای مارک‌دار در اینستاگرام شامل روشی برای تگ کردن مشاغل و محصولاتشان است. با این کار یک اعلان برای آن مشاغل ارسال می‌شود تا آن‌ها بتوانند این موضوع را تایید کنند.  

علاوه بر این به کمک این ابزار ناشر به اطلاعات و آماری از تعامل با پست‌های مارک‌دار دسترسی پیدا می‌کند. 

چگونگی استفاده از ابزار تولید محتوای مارک‌دار در اینستاگرام 

اینستاگرام یک راهنمای کامل گام به گام برای استفاده از ابزار محتوای مارک‌دار خود ارائه داده است که به کمک چند نمونه‌ی تصویری این امکان را فراهم کرده است که کاربر در کمترین زمان با این ابزار آشنا شود. 

اگر شما برندی هستید که می‌خواهید محصولات و محتوای خود را توسط یک اینفلوئنسر  به اشتراک بگذارید، به دیگران اجازه می‌هید تا هنگام استفاده از محصول شما در پست‌هایشان آن را نشان کنند و با دنبال‌کننده‌های خود به اشتراک بگذارند. 

هنگام ایجاد یک پست در اینستاگرام در صفحه‌ای که توضیحات و سایر موارد از جمله هشتگ‌ها و مکان را اضافه می‌کنید گزینه‌ی تنظیمات پیشرفته (Advanced Settings)در انتهای صفحه قرار دارد.  

به کمک این گزینه شما می‌توانید شریک تجاری خود را تگ کنید. به همین منظور پس از لمس این گزینه کافی است که در بخش BrandedContent گزینه‌ی Tag business Partner را انتخاب و سپس نام کاربری برند مورد نظر خود را جستجو کنید. 

اینستاگرام این امکان را فراهم کرده است که به شریک تجاری خود اجازه دهید تا پست شما را پروموت کند. از این رو کافی است گزینه‌ی «Allow Business Partner to Promote» را فعال و حداقل سن را برای پست خود تعریف کنید. 

بیشتر بخوانید: کسب درآمد از اینستاگرام،چگونه از طریق اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟ 

چگونگی خلق محتوای مارک‌دار در فیس‌بوک 

فیس‌بوک بدون هیچ چون و چرایی بزرگترین و تاثیرگذارترین پلتفرم شبکه‌های اجتماعی عصر ماست. آمارهای حیرت‌آوری که توسط موسسه‌های معتبر گردآوری شده است از این گفته پشتیبانی می‌کند. 

  • فیس‌بوک روزانه ۱.۸۴ میلیارد کاربر فعال دارد. 
  • فیس‌بوک با داشتن ۵۹ درصد از کاربران شبکه‌های اجتماعی پیشتاز است. 
  • ۶۳ درصد از جمعیت بالای ۱۲ سال ایالات متحده از فیس‌بوک استفاده می‌کنند. 
  • ۸۶ درصد از بازاریابان از فیس‌بوک برای تبلیغات استفاده می‌کنند. 
  • ۷۸ درصد از مصرف‌کنندگان آمریکایی محصولات خود را از طریق فیس‌بوک کشف و تهیه می‌کنند. 

فیس‌بوک یک بازار عظیم است که باید آن را در استراتژی بازاریابی خود در نظر بگیرید. 

محتوای مارک‌دار در فیس‌بوک 

محتوای مارک‌دار بسیار شبیه به همان چیزی است که در اینستاگرام وجود دارد. در حقیقت محتوایی است که توسط یک کسب و کار ایجاد شده است تا برای اهداف بازاریابی از آن استفاده شود. دیگران می‌توانند به این محتوا ارجاع دهند. این محتوا به شکل «Paid Partnership» به نمایش گذاشته می‌شود. 

چگونگی استفاده از ویژگی‌های محتوای مارک‌دار در فیس‌بوک 

قبل از هر چیزی شما باید از فیس‌بوک اجازه بگیرید تا بتوانید یک حامی مالی یا یک موسس باشید. فیس‌بوک به طور کلی با درخواست شما موافقت می‌کند اما آن‌ها صفحاتی را دوست دارند که محتوای عالی زیادی منتشر می‌کنند. 

وقتی یک اینفلوئنسر  از محتوای‌مارک‌دار در یک پست تبلیغاتی استفاده می‌کند و برای چنین محتوایی به او پول می‌دهند باید اظهار کند که این یک همکاری با برند تجاری است.  

انجام این کار به عهده‌ی اینفلوئنسر  است. اگر این اطلاعات را فاش نکنید فیس‌بوک به سختی با شما برخورد خواهد کرد.  

اینفلوئنسر نمی‌تواند یک برند را به طور تصادفی تگ کند به این امید که بتواند هدایای رایگان دریافت کند. قبل از ارسال محتوا باید با آن برند مذاکره کنید. 

ابزاری که برای این ویژگی توسط فیس‌بوک در نظر گرفته شده است «Brand Collabs Manager» نام دارد. با استفاده از این ابزار می‌توانید برند مورد نظر را در پست خود تگ کنید. پس از تگ کردن برند یک اعلان دریافت می‌کند و می‌تواند محتوای شما را تایید یا رد کند.  

روش کار در فیس‌بوک به همان روشی است که در اینستاگرام انجام می‌شود. 

چگونگی استفاده از ابزار تولید محتوا در فیس‌بوک 

  • طبق معمول یک پست ایجاد کنید. 
  • هنگام ایجاد پست گزینه‌ای به نام ‌«Top Sponser» وجود دارد. 
  • پس از لمس این گزینه یک فرم در اختیار شما قرار داده می‌شود که باید آن را پر کنید. 
  • پس از پر کردن فرم باید منتظر تایید برند تجاری باشید. 

در صورت وجود یک رابطه‌ی کاری خوب با برند ممکن است آن‌ها شما را به عنوان اینفلوئنسر تاییدشده در نظر بگیرند. در این صورت دیگر نیازی به انتظار برای تایید از طرف برند نیستید. با این حال اگر پستی از طرف برند رد شود این امتیاز ارسال خودکار بدون تایید از دست خواهد رفت. 

مواردی که باید هنگام ایجاد یک استراتژی محتوای مارک‌دار موفق به آن توجه کرد 

استراتژی محتوای مارک دار

شبیه تمام کمپین‌های بازاریابی شما باید قبل از شروع کار بدانید که می‌خواهید به چه چیزی برسید. به این ترتیب شما می‌توانید موفقیت یا شکست را بسنجید و بازاریابی خود را بر این اساس هدایت کنید. 

مشخص کنید چه زمانی باید یک استراتژی محتوای مارک‌دار را پیاده‌سازی کنید 

تعیین پیاده‌سازی استراتژی محتوای مارک‌دار یک عنصر بسیار مشکل است. برخلاف بازاریابی محتوا که شما می‌توانید روزهای هفته یا ساعت روز را انتخاب کنید در تولید این محتوا بیش از هر چیزی به این موضوع وابسته است که چه زمانی به شنیده شدن داستان خود نیاز دارید. 

اگر داستانی قدرتمند و موثر دارید که باید روایت شود یا اگر می‌خواهید قبیله‌ی طرفداران وفادار خود را تشکیل بدهید باید یک استراتژی محتوای مارک‌دار را در نظر بگیرید.  پس از اجرای این استراتژی اطمینان حاصل کنید که لحن تمام محتوا در راستای لحن و احساس استراتژی باشد. 

درک و تعریف مخاطب 

قرار است داستان خود را برای چه کسی تعریف کنید؟ چه کسی به شنیدن پیام شما نیاز دارد؟ دانستن پاسخ این سوال‌ها لحن و نحوه‌ی ارسال پیام را مشخص ‌می‌کند. 

رقبای خود را شناسایی کنید 

درباره‌ی سایر مشاغل که در حوزه‌ی شما رقابت می‌کنند تحقق کنید. به کاری که آن‌ها انجام می‌دهند نگاه کنید تا این کار را بهتر انجام دهید. بررسی کنید که چه کاری را آن‌ها انجام نمی‌دهند تا بتوانید این فضای خالی را پر کنید. 

محتوای مارک‌دار آن‌ها را بررسی کنید. ببینید چه احساسی به شما دست می‌هد. آن‌ها از شما چه می‌خواهند؟ آیا می‌توانید پیام را بهتر از آن‌ها منتقل کنید؟ آیا پیام شما نقطه‌ی مقابل پیام آن‌هاست؟ 

لحن خود را تعریف کنید 

لحن برند شما چیست؟ آیا شما دلسوز و همراه و صمیمی هستید؟برند شما معتمد و معتبر است؟ شما سرگرم‌کننده، بامزه و قانع‌کننده هستید؟ 

محتوای خود را پروموت کنید 

حال که کارهای اساسی را انجام داده‌اید وقت آن است که صدای خود را به گوش جهانیان برسانید. در این بخش چند نکته برای پروموت محتوای شما آورده است که می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید: 

  • محتوای خود را خواستنی و پسندیده کنید. 
  • محتوایی با قابلیت اشتراک‌گذاری منتشر کنید. 
  • در محتوای خود از کلمات کلیدی استفاده کنید. 
  • با مخاطبان وفادار خود در ارتباط باشید. 

نحوه‌ی انتشار مطالب خود را متنوع کنید 

اگر بیش از حد از یک روش برای انتقال پیام خود استفاده کنید مخاطب نسبت به پیام برند شما ایمن می‌شود و نرخ مشاهده شما در پلتفرم‌ها کاهش پیدا می‌کند. 

شما باید کانال‌های خود را متنوع کنید و از روش‌های گوناگون برای انتقال پیام خود استفاده کنید. 

نظارت و اندازه‌گیری کمپین 

کمپین‌های خود را مدام اندازه بگیرید. داده‌های کمپین خود را تجزیه و تحلیل کنید. از تعداد لایک‌هایی که گرفتید تا تعداد کلیک‌ها اهمیت دارد. چه تعداد فروش در طول کمپین  صورت گرفته است؟ 

بیشتر بخوانید: آینده دیجیتال مارکتینگ در ایران : 10 پیش بینی در مورد آینده دیجیتال مارکتینگ 

ویژگی‌های یک محتوای مارک‌دار اثربخش 

از کجا می‌دانید آن چیزی که ایجاد کرده‌اید موثر و خوب است؟ در این بخش چند نکته برای ایجاد یک محتوای اثربخش آورده شده است. 

  •  محتوای شما باید اصالت داشته باشد. 
  • ارتباط عاطفی ایجاد کنید. 
  • باید یک داستان وجود داشته باشد. 
  • با محتوای مارک‌دار به دنبال فروش چیزی نباشید. 
  • به مساله‌ای که ذهن مردم را درگیر خود کرده است بپردازید. 
  • برای مشارکت بیشتر مخاطب را تحریک کنید. 

مزیت‌های محتوای مارک‌دار 

محتوای مارک‌دار ابزاری قدرتمند برای افزایش آگاهی به شمار می‌آید. مشاهدات نشان داده است که یادآوری برند از طریق این محتوا تا ۵۹ درصد افزایش پیدا می‌کند. 

مسدودکننده‌های تبلیغات نمی‌توانند محتوای شما را مسدود کنند. اگر به خوبی عمل کنید می‌توانید به کمک این محتوا دنبال‌کننده‌های وفادار زیادی ایجاد کنید. 

کسب و کار کوچک با بودجه کم

اگر کسب و کار شما کوچک است و بودجه‌ی کمی برای محتوای مارک‌دار در اختیار دارید هم می‌توانید سوار این قطار شوید.  

در صورت کوچک بودن کسب و کار شما و بودجه‌ی کم اختصاص یافته به محتوای مارک‌دار هم شما این فرصت را دارید که سوار این قطار شوید. اما چطور این امکان وجود دارد؟ 

  •  لیست خود را تهیه کنید. شما می‌توانید با عضو شدن در گروه‌های مختلف و برقراری ارتباط با سایر اعضا تعداد مخاطبین خود را افزایش دهید.  
  • یک گروه فیس‌بوک ایجاد کنید تا بتوانید داستان‌های خود را ارسال کنید. 
  • اطلاعات رایگان در وب‌سایت خود ارائه دهید و دنبال‌کنندگان خود در شبکه‌های اجتماعی را به آن‌جا هدایت کنید. 
  • تلاش کنید برای حل مشکلات دنبال‌کننده‌های خود اطلاعات و نکات مفیدی ارائه کنید. فراموش نکنید که شما باید بدون اینکه انتظار داشته باشید محصولات یا خدمات شما را بخرند این اطلاعات را در اختیار آن‌ها بگذارید. 

بررسی نمونه‌های موفق 

داو زنانی را که احساس می‌کردند متفاوت به نظر می‌رسند اما به اختلاف خود افتخار می‌کردند را نشانه گرفت. آن‌ها از این زنان خواستند که داستان خود را به همراه یک تصویر یا ویدیو ارسال کنند. 

هزاران هزار پاسخ مختلف به دست داو رسید که بسیاری از این داستان‌های احساسی را به محتوا در اینستاگرام و یوتیوب تبدیل کرد. 

در نمونه‌ی دیگر کوکاکولا قوطی‌ها و بطری‌های خود را نام‌گذاری کرد. این ایده‌ی ساده باعث شد که افراد تلاش کنند نام‌های خاصی را پیدا کنند و سپس آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. 

علاوه بر این ایستگاه‌هایی برای چاپ نام‌های مختلف بر روی قوطی‌ها در نظر گرفته شد. به همین سادگی به کمک قوطی‌هایی با نام‌های مختلفی مانند «همسر» و «رفیق» داستان‌های زیادی شکل گرفت. 

همانطور که اشاره شد فیلم «لگو» را باید یک نمونه‌ی موفق در زمینه‌ی محتوای مارک‌دار دانست. می‌توان گفت این فیلم تنها یک تبلیغ طولانی برای محصولات لگو است اما داستان پشت این محصول قدرتمند، خنده‌دار، سرگرم‌کننده و صمیمانه است. در این فیلم از لگو به عنوان ابزاری برای روایت داستان استفاده شد نه محصولی برای فروش. 

جمع‌بندی 

محتوای مارک‌دار یک روش قدرتمند برای برقراری ارتباط با مخاطبان و به اشتراک گذاشتن داستان‌های برند به منظور انتقال پیام برند شما به شمار می‌آید. اگر چه تمام تیم‌های مطرح بازاریابی دنیا مشغول ایجاد این محتوا هستند اما بزرگی و کوچکی برند و بودجه‌ی شما اهمیت ندارد. در حقیقت اگر داستانی برای گفتن دارید باید آن را بازگو کنید. 

چه کسی داستانی درباره‌ی برند شما دارد؟ مالک برند؟ کارمندان یا مشتری‌ها؟ از آن‌ها بخواهید که داستان خود را روایت کنند. داستان‌های آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید و سپس  رشد برند و طرفداران خود را مشاهده کنید. 

برای افزایش محبوبیت برند خود می‌توانید با کارشناسان ما در تیم اد تو اپ در تماس باشید تا بتوانید با انتخاب بهترین مسیر در کمترین زمان با هزینه‌ی مناسب به هدف خود برسید.