۰۲۱-۶۶۳۴۲۹۹۸

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

۰۲۱-۶۶۳۴۲۹۹۸

       

 

       کسب درآمد از گوگل ادموب

کسب درآمد از گوگل ادموب

به دلیل تحریم ایران از سوی گوگل، امکان استفاده از سرویس گوگل ادموب در داخل کشور ایران وجود ندارد. همچنین به خاطر قوانین سفت و سخت گوگل در مورد تایید و رجیستری اپلیکیشن در گوگل پلی و استفاده از سرویس گوگل ادموب نمی توان در داخل ایران از آن استفاده کرد.

تیم ادتواپ با ایجاد یک بستر قوی در خارج از کشور برای توسعه‌دهندگان عزیز ایرانی امکان انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی و استفاده از سرویس ادموب را فراهم کرده است. از این طریق شما توسعه‌دهنده عزیز می توانید بدون درگیری با قوانین اعمال شده توسط گوگل هم اپلیکیشن خود را در گوگل پلی منتشر  و هم به وسیله شبکه تبلیغاتی ادموب از اپ خود کسب درآمد دلاری داشته باشید.

بنابراین، چنانچه توسعه‌دهنده اپلیکیشن هستید و یا یک اپلیکیشن موبایلی دارید به منظور انتشار اپ خود در گوگل‌پلی با کمترین هزینه و در سریعترین زمان ممکن با ما تماس بگیرید.

همچنین چنانچه اپلیکیشن شما دارای تعداد مشخصی کاربر است با ما تماس بگیرید تا با راه اندازی سرویس گوگل ادموب روی اپلیکیشن شما، در کسب درآمد دلاری از اپلیکیشن به شما کمک کنیم.

با درنظر گرفتن تعرفه‌ها، کیفیت و سرعت خدمات ادتواپ برای انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی و راه اندازی سرویس ادموب، می توانید یک انتخاب هوشمندانه داشته باشید.