۰۲۱-۶۶۳۴۲۹۹۸

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

۰۲۱-۶۶۳۴۲۹۹۸

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی + انواع قالب‌های تبلیغاتی

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی چرا مهم است؟ آیا می‌دانستید که کاربران به طور متوسط ​​۲۸ درصد از زمان اینترنت خود را صرف شبکه‌های اجتماعی می‌کنند؟ پلتفرم رسانه‌های اجتماعی فرصتی عالی برای شماست تا برای افراد علاقه‌مند به کسب‌وکارتان تبلیغ کنید. با نگاه کردن به نمونه‌ تبلیغات رسانه‌های اجتماعی، انواع تبلیغات آنلاین مختلف را مشاهده می‌کنید که به کمک آن می‌توانید مخاطبان خود را شگفت زده کنید. تقریباً بیشتر از نصف مردم دنیا از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. هزینه تبلیغات رسانه‌های اجتماعی تا پایان سال 2021 به 49 میلیارد دلار رسید. این افزایش حدود 21.3 درصد بیشتر از سال 2020 است. دلیل این افزایش هزینه تبلیغات با همه‌گیری جهانی ویروس کرونا مرتبط است و بازاریابی به دو قسمت قبل و پس از کرونا تبدیل شده است.

علی‌رغم اینکه بسیاری از کسب‌وکارها بودجه تبلیغات خود را در اوایل همه‌گیری کاهش دادند،اما استفاده زیاد مصرف‌کنندگان از رسانه‌های اجتماعی به دلیل قرنطینه‌ها، بسیاری را بر آن داشت تا در استراتژی خود تجدید نظر کنند و بیشتر در شبکه‌های اجتماعی سرمایه‌گذاری کنند.

اگر برای شروع تبلیغات رسانه‌های اجتماعی به کمک نیاز دارید و از آینده دیجیتال مارکتینگ اطلاعی ندارید با ما به صورت آنلاین تماس بگیرید یا همین امروز با ما با شماره ۰۲۱۲۲۶۴۴۰۶۹ تماس بگیرید تا با یک استراتژیست متخصص تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی صحبت کنید و کمپین‌های تبلیغاتی سفارشی شده‌ای برای رشد کسب و کارهای خود ایجاد کنید.

اکنون بیایید انواع قالب‌های تبلیغاتی که در رسانه‌های مختلف اجتماعی وجود دارد را بررسی کنیم.

تبلیغات در اینستاگرام

نمونه تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام راهی بسیار مؤثر برای دستیابی و تولید سرنخ‌های جدید است. این تبلیغات بصری مخاطبان شما را درگیر می‌کنند تا آگاهی از برند صورت بگیرد و آن‌ها را کنجکاو می‌کند تا در مورد برند (در ابتدا باید چک لیست برندینگ تهیه کرد) شما تحقیق کند. بیایید به چند نمونه تبلیغات رسانه‌های اجتماعی که برای اینستاگرام در دسترس است بپردازیم.

تبلیغات عکس

تبلیغات با عکس راهی عالی برای جذب مخاطب و علاقه‌مند کردن آن‌ها به محصولات یا خدمات است. این یک قالب تبلیغاتی دیداری است که توجه مخاطبان شما را به خود جلب می‌کند. با گرفتن عکس از محصولات، خدمات و شناخت نیاز مشتری‌های قدیمی و رضایت آن‌ها، می‌توانید میزان فروش خود را افزایش دهید.

تبلیغات ویدئویی

این نوع تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام بسیار محبوب است و یک راه عالی برای نمایش محصولات یا خدمات است. به کمک ویدئو می‌توانید قسمت‌های مختلفی از محصولات خود را به نمایش بگذارید و به کمک بلاگری فرایند ساخت محصول یا ارائه خدمات خود را به‌صورت جذابی شرح دهید.

تبلیغات داستانی

تبلیغات در استوری اینستاگرام زمانی ظاهر می‌شود که کاربران روی استوری افراد مختلف کلیک کنند. این تبلیغات راهی آسان برای ارائه تبلیغات و آفرهایی است که مدت زمان محدودی دارند.

تبلیغات گردشی، کاروسلی یا چرخ و فلکی

مانند تبلیغات گردشی فیس بوک، تبلیغات چرخ و فلک اینستاگرام که به شما این امکان را می‌دهد چندین محصول را در یک پست برای مخاطبان خود به نمایش بگذارید تا جای کم‌تری نیز بگیرد. این روش برای تبلیغ محصولات یا برجسته کردن تمام مزایای یک محصول عالی است.

تبلیغات در توییتر

نمونه‌های تبلیغات توییتر

توییتر یکی دیگر از پلتفرم‌های عالی برای تبلیغات به مخاطبان شماست. سه قالب تبلیغاتی وجود دارد که می‌توانید برای تبلیغات توییتر خود از آن‌ها استفاده کنید.

توییت‌های تبلیغ شده

توییت‌های تبلیغاتی رایج‌ترین تبلیغاتی هستند که در توییتر می‌بینید. آن‌ها معمولاً یک عکس یا ویدئو دارند و اطلاعات مرتبط را با بیننده به اشتراک می‌گذارند. اگر در اکسپلور اینستاگرام دیده‌ باشید، توییت‌هایی وجود دارد که انگار گفت‌وگوی بین کاربران را درباره موضوع خاص مثلا لباس نشان می‌دهد، اما در نهایت با یک تبلیغ مواجه می‌شویم و یکی از بهترین راه‌ها برای استفاده از این توییت‌ها، ساخت محتوای اینگونه یا UCG است.

توییت‌های پروموت شده Promoted Tweets

این نوع توییت‌ها مانند توییت‌های دیگر کاربران عادی است که قابل لایک و ری‌توییت هستند. با این تفاوت که برای نمایش به افرادی که جزء دنبال‌کنندگان نیستند، باید مقداری پول پرداخت شود و همچنین در پایین سمت چپ کلمه promoted دیده می‌شود. اکانت‌های تبلیغاتی یک راه عالی برای کسب و کار شما برای ارتباط با افرادی است که ممکن است بخواهند شرکت شما را در توییتر دنبال کنند. این تبلیغات ساده، اما مؤثر هستند و به افراد کمک می‌کنند حساب شما را پیدا کنند.

حساب کاربری پروموت شده Promoted Accounts

این نوع تبلیغات به شما کمک می‌کنند به‌جای اینکه یک توییت خود را تبلیغ کنید، کل حساب خود را به افرادی نشان دهید که به‌صورت بالقوه جزء مشتریان شما هستند. توییتر این افراد را به کمک رفتارهایشان در شبکه‌های اجتماعی پیدا می‌کند. این آگهی در قسمت پیشنهاد افراد برای فالو و در قسمت جست‌وجو پیدا می‌شود.

ترندهای پروموت شده Promoted Trend

تبلیغات از نوع ترندهای پروموت شده، یعنی استفاده از عناوین پرطرفداری که در سمت راست صفحه قرار دارند و در بخش تایم‌لاین یا اکسپلور قرار می‌گیرد. هنگامی که کاربر روی آن‌ها کلیک می‌کند توییت‌های شما را بالاتر از بقیه توییت‌ها مشاهده می‌کند.

نمونه تبلیغات لینکدین

یکی دیگر از بهترین پلتفرم‌های برای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی لینکدین است. لینکدین یک پلتفرم رسانه اجتماعی عالی برای شبکه‌سازی و دسترسی به افراد حرفه‌ای است. تبلیغات لینکدین به شما این امکان را می‌دهد تا با افراد جدیدی که کسب و کار شما را در رسانه‌های اجتماعی دنبال نمی‌کنند ارتباط برقرار کنید.

اکنون بیایید به سه نوع تبلیغات پولی رسانه‌های اجتماعی که می‌توانید در لینکدین استفاده کنید نگاهی بیندازیم.

1- محتوای حمایت شده

استفاده از محتوای پروموت شده رایج‌ترین قالب تبلیغاتی است که در لینکدین می‌توانید مشاهده کنید. این تبلیغات مانند هر پست لینکدین دیگری در فید ظاهر می‌شوند.

2- حمایت مالی InMail

InMail یک راه عالی برای رساندن پیام شما به طور مستقیم به مخاطبان است. این محتوا در صندوق ورودی لینکدین کاربر ظاهر می‌شود. هنگامی که از Sponsored InMail استفاده می‌کنید، مطمئن می‌شوید که پیام شما به مخاطبان شما می‌رسد، به‌جای اینکه امیدوار باشید آنها تبلیغ شما را در فید خود ببینند؛ بنابراین اگر می‌خواهید مستقیماً با پیام خود به مردم دسترسی پیدا کنید، InMail حمایت مالی یک گزینه عالی است.

3- تبلیغات متنی

تبلیغات متنی لینکدین یک راه ساده برای تبلیغ به مشتریان احتمالی است. این تبلیغات هنگام مشاهده در دسکتاپ در نوار کناری صفحه اصلی LinkedIn ظاهر می‌شوند. آن‌ها تبلیغات ساده‌ای هستند که شامل یک عکس کوچک و یک متن تار هستند.

برای ایجاد تبلیغات رسانه‌های اجتماعی مؤثر نیاز به کمک دارید؟

پس از مشاهده تمام این نمونه‌ها می‌توانید با انواع روش‌های تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید. گزینه‌های متعددی برای بازاریابی شبکه‌های اجتماعی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها برای کمک به شرکت خود برای دسترسی به افراد جدید استفاده کنید.

بااین‌حال، چگونه می‌توانید بفهمید که کدام قالب تبلیغاتی برای کسب‌و‌کارتان بهترین است؟ شما به کمک متخصص‌های تیم دیجیتال مارکتینگ ادتواپ می‌توانید علاوه بر دریافت مشاوره رایگان، بهترین پلتفرم برای تبلیغ و پروموت خدمات و محصولات خود را پیدا کنید

هم‌اکنون کلیک کنید