۰۲۱-۶۶۳۴۲۹۹۸

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

۰۲۱-۶۶۳۴۲۹۹۸

مزایا و معایب ربات اینستاگرام

مزایا و معایب ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام چیست؟
ربات‌های اینستاگرام برای کمک به شما در انجام کارهای روزمره اینستاگرام مانند لایک کردن خودکار، کامنت‌گذاری، فالوکردن و به طور کلی بازاریابی اینستاگرام طراحی شده‌اند. ممکن است ساده به نظر برسد، اما انجام این کارهای ساده مقدار زیادی از زمان شما را می‌گیرد. ربات‌ها می‌توانند همه این‌ها را کاملاً خودکار انجام دهند. همچنین می‌توانید ربات اینستاگرام خود را طوری برنامه‌ریزی کنید که به طور خودکار کاربران فعالی را که به کار شما علاقه‌مند هستند، دنبال کنند و سپس می‌توانید با آن‌ها تعامل مثبت و سازنده داشته باشید. به عبارت دیگر، ربات اینستاگرام می‌تواند به شما در افزایش آگاهی از برند و جذب فالوور به طور طبیعی و مؤثر و اینستاگرام مارکتینگ کمک کند.

چطور ربات‌ اینستاگرام به جذب فالوور به شما کمک می‌کند؟

یکی از مزایای بزرگ استفاده از ربات اینستاگرام این است که به طور مداوم بدون محدودیت زمانی در روزها و ماه‌ها بر اساس الگوریتم اینستاگرام کار می‌کنند. آن‌ها می‌توانند شبانه روز کار کنند تا حساب شما را فعال نگه دارند.

با تنظیم پارامترهای سفارشی مانند هدف قرار دادن هشتگ‌ها و اینفلوئنسرهای خاص در زمینه کاری شما، ربات اینستاگرام می‌تواند به طور خودکار آن‌ها را جستجو و فوراً دنبال کند؛ بنابراین شما مجبور نیستید پروفایل‌های زیادی را بررسی کنید که باعث صرفه جویی در وقت شما می‌شود.

همچنین همان‌طور که قبلاً ذکر شد، ربات اینستاگرام مانند یک ادمین اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد که به طور خودکار پست‌های آن‌ها را دنبال کنید، لایک کنید، کامنت بگذارید و با افراد بیشتری در این محیط تعامل داشته باشید که کنجکاوی آن‌ها را تحریک می‌کند و در نتیجه از حساب شما بازدید خواهند کرد. این تکنیکی است که با استفاده از آن ربات اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا فالوورهای واقعی بیشتری داشته باشید، زیرا به احتمال زیاد تعداد قابل توجهی از افرادی که ربات به جای شما با آن‌ها تعامل داشته‌اند، شما را دنبال می‌کنند.
علاوه بر صرفه جویی در زمان و جذب فالوورهای بیشتر به صورت ارگانیک، در اینجا به برخی از مزایایی که ربات اینستاگرام برای افزایش فالوور اینستاگرام ارائه می‌دهد اشاره می‌کنیم.

مزایای ربات اینستاگرام

کاربران اینستاگرام بیشتر از شما بازدید خواهند کرد

اینستاگرام کاربران جدید خود را محدود می‌کند تا حداکثر 20 نفر در ساعت و فقط 100 نفر در روز را دنبال کنند. با فالوکردن خودکار، نرخ تعامل صفحه اینستاگرام خود را افزایش خواهید داد و افراد بیشتری را از وجود خود آگاه کنید(مثلا از طریق رفتن به اکسپلور). به عبارت دیگر، در صورتی که ربات اینستاگرام بر اساس محدودیت‌های اینستاگرام برنامه‌ریزی شوند، افراد زیادی را برای شما فالو می‌کنند. علاوه بر این، با ارسال پیام‌های شخصی به کاربران، آن‌ها تشویق می‌شوند که از صفحه شما بازدید کنند یا شما را دنبال کنند. و از این طریق به برندسازی شما کمک می‌کنند.

در مدت زمان کوتاهی لایک و کامنت بیشتری دریافت خواهید کرد

از آنجایی که شما در اینستاگرام بسیار در معرض دید کاربران دیگر هستید، به احتمال زیاد از افرادی که توسط ربات اینستاگرام شما فالو شده‌اند، لایک و کامنت اینستاگرام دریافت خواهید کرد و این نتیجه سریع بسیار ارزشمند است زیرا برای دیدن نتایج لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانید.

افزایش ارگانیک تعداد فالوورها در مدت زمان کوتاهی باعث افزایش آگاهی از برند شما و در نتیجه شانس شما برای ایجاد سرنخ بیشتر می‌شود. با هدایت مخاطبان جدید از اینستاگرام به وب سایت خود، می‌توانید فروش عالی داشته باشید.

شما فالوور واقعی اینستاگرام خواهید داشت

فالوورهای جذب شده توسط ربات جدید اینستاگرام بسیار بهتر از فالوورهایی هستند که خریداری می‌کنید زیرا درصد بالایی از آن‌ها افراد واقعی هستند. هنگامی که شما فالوور اینستاگرام را خریداری می‌کنید، در واقع در حال خرید اکانت‌های جعلی هستید که هیچ گونه تعاملی با صفحه شما ندارند. از طرف دیگر، ربات اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد که به افراد واقعی و فعال در حوزه کاری خود دسترسی پیدا کنید و آنها را جذب کنید که احتمالاً در آینده با پست‌های شما تعامل خواهند داشت و به کسب درآمد از اینستاگرام کمک می‌کند.

شما می‌توانید یک اینفلوئنسر اینستاگرام شوید

وقتی افراد علاقه‌مند به رشته شما می‌بینند که صفحه‌ای با کیفیت و تعداد قابل توجهی فالوور واقعی دارید، بیشتر از شما درخواست می‌کنند که برند یا خدمات خود را تبلیغ کنید و این فرصت، اعتبار شما را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. این باعث می‌شود که برند شما معتبرتر شود و در آینده به افزایش فالوور اینستاگرام شما کمک کند.

معایب استفاده از ربات‌های اینستاگرام

ربات اینستاگرام

1. ربات‌ها می‌توانند نظرات نامناسب ارسال کنند

ربات اینستاگرام فقط هشتگ یک پست را در نظر می‌گیرد، بدون اینکه محتوای واقعی پشت عکس یا کپشن اینستاگرام را متوجه شوند.
به‌عنوان‌مثال، اگر ربات را طوری برنامه‌ریزی کرده باشید که نظر «این عالی است!» را در پست‌هایی قرار دهد که از هشتگ “#خبر_خوب” استفاده می‌کنند، ربات فقط در مورد همه پست‌هایی که دارای هشتگ #خبر_خوب هستند، نظر می‌دهد، حتی اگر از هشتگ به‌طعنه استفاده شود. این مورد ممکن است در مورد پست هایی با موضوع مسابقه اینستاگرامی هم اتفاق بیفتد.

2. ربات‌ها به طور بالقوه می‌توانند به نام تجاری شما صدمه بزنند

همان‌طور که ربات اینستاگرام می‌تواند به شما در ساختن برندتان کمک کنند، می‌توانند به طور بالقوه چیزی را که با دقت و زحمت ساخته‌اید از بین ببرند.
یک اسکرین شات از یک نظر نامناسب یا غیر حساس ارسال شده توسط ربات شما ممکن است وایرال شود و به شهرت شما آسیب برساند.
که البته می‌توانید با استفاده از ایموجی‌های ایمن یا نظرات عمومی این مشکل را حل کنید.

3. ربات‌ها تعامل غیراصولی ایجاد می‌کنند

تعامل ایجاد شده توسط ربات اینستاگرام واقعی نیست زیرا آن‌ها توسط ربات‌ها ساخته می‌شوند نه توسط یک شخص واقعی.

از آنجایی که از نظرات عمومی استفاده می‌کنید تا از موقعیت‌های ناخوشایند ناشی از نظرات نامناسب و غیرحساس که به طور بالقوه برند شما را نابود می‌کند، جلوگیری کنید، نتیجه یک نظر ساده خواهد بود که هیچ کس نمی‌خواهد به آن واکنش نشان دهد.
نظر خودکار شما با عنوان «متشکرم برای اشتراک‌گذاری»، واکنشی از سوی مخاطبان هدف شما ایجاد نمی‌کند و فالوورهای جدیدی را جذب نمی‌کند.

4. ربات‌ها می‌توانند شما را شدوبن کند

اینستاگرام محدودیت استفاده دارد. در هر ساعت نباید بیش از 60 فالو یا آنفالو، 60 کامنت و 150 لایک اینستاگرام داشته باشید. این تقریباً منطقی است زیرا هیچ فرد عادی نمی‌تواند در یک ساعت بیش از 150 پست را دوست داشته باشد.

اما ربات‌ها قطعاً می‌توانند به این حد برسند و حتی از آن فراتر بروند، زیرا خسته نمی‌شوند. این به اینستاگرام اطلاع می‌دهد که فعالیت‌های غیر طبیعی در حساب کاربری شما وجود دارد.

و برای این کار توسط اینستاگرام shadow ban می‌شوید. نکته غم‌انگیز در مورد shadow banning این است که شما به این فکر می‌کنید که همه چیز در حساب شما عادی است در حالی که در واقعیت این‌طور نیست.

شما همچنان می‌توانید پست یا استوری اینستاگرام ارسال کنید و با فالوورهای فعلی خود درگیر شوید، اما برای کسانی که شما را فالو نمی‌کنند عملاً نامرئی خواهید بود. مهم نیست که هشتگ‌های شما چقدر هوشمندانه هستند یا پست‌های شما چقدر مرتبط هستند، نمی‌توانید فالوورهای جدیدی جذب کنید

برای انتخاب بهترین ربات با بازدهی بالا و همچنین راهکارهایی برای تبلیغات در اینستاگرام و کسب درآمد از اینستاگرام با ما در ارتباط باشید.

هم‌اکنون کلیک کنید