۰۲۱-۶۶۳۴۲۹۹۸

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

۰۲۱-۶۶۳۴۲۹۹۸

رازهای ورود به اکسپلور اینستاگرام در سال 2022

اکسپلور

اکسپلور جایی است که می‌خواهید باشید، اما در نهایت چه راه‌هایی باعث ورود پست ما به دروازه اکسپلور می‌شود؟ اجازه دهید شما را با نکات و ترفندهای مختلف آشنا کنیم تا محتوای خود را در صفحه اکسپلور اینستاگرام مشاهده کنید.

صفحه اکسپلور چیست؟

اکسپلور اینستاگرام مجموعه‌ای از عکس‌ها، ریلزها، فیلم‌ها و حتی استوری‌هایی است که مطابق با مواردی طراحی شده‌اند که اینستاگرام معتقد است شما می‌خواهید آن‌ها را ببینید یا با آن‌ها تعامل داشته باشید. الگوریتم پشت صفحه کاوش یا اکسپلور از فناوری هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا بفهمد با چه محتوایی تعامل می‌کنید تا محتوایی را که به آن علاقه دارید را به شما نشان دهد.

طبق گفته اینستاگرام، آن‌ها «در تلاش هستند تا انواع عکس‌ها و ویدئوهایی را که در Explore می‌بینید به‌روزرسانی کنند تا بهترین آن‌هایی را که برای شما مناسبت هستند به شما نشان دهند». می‌توانید صفحه اکسپلور را با ضربه‌زدن روی نماد ذره‌بین در پایین منو پیدا کنید. در بالای صفحه، می‌توانید سایر حساب‌ها، هشتگ‌ها، مکان‌ها و کلمات کلیدی را جستجو کنید. همچنین می‌توانید دسته‌های مختلفی را که اینستاگرام معتقد است می‌خواهید دنبال کنید، مانند ورزش، مسافرت و زیبایی را ببینید با این کار می‌توانید فالوور اینستاگرام جدید جذب کنید و حتی کسب درآمد از اینستاگرام داشته باشید.

بهترین بخش صفحه اکسپلور کجاست؟ هنگامی که روی یک عکس کلیک می‌کنید، یک فید پیمایش مداوم از محتوای مرتبط با آن عکس باز می‌شود. مثلاً اگر پستی در زمینه بدنسازی را باز کنید، پست‌هایی که زیر آن لود می‌شود هم معمولاً به آن مرتبط است

اکسپلور اینستاگرام

بیشتر بخوانیم:بازاریابی اینستاگرام + ۵ ایده، نکته و مثال

صفحه اکسپلور چگونه کار می‌کند؟

خوب، همان‌طور که در بالا بیان کردیم، این الگوریتم بر اساس نحوه تعامل شما با برنامه کار می‌کند. اگر به دنبال تصاویر گروه یا برنامه تلویزیونی موردعلاقه خود هستید، تعداد زیادی از آن گروه و برنامه تلویزیونی را در اکسپلور خود خواهید دید.

طبق گفته اینستاگرام، محتوای صفحه اکسپلور کاربر بر اساس موارد زیر است:

حساب‌هایی که قبلاً یک فرد دنبال می‌کند.

فردی که یک حساب کاربری را فالو می‌کند چه چیزی را دوست دارد.

انواع پست‌هایی که یک حساب کاربری اغلب با آن‌ها درگیر می‌شود و زمان زیادی روی آن می‌گذارد، لایک می‌کند و یا صرفاً به‌صورت مخفیانه سیو می‌کند.

پست‌هایی با تعامل بالا

چرا می‌خواهید در صفحه اکسپلور باشید؟

سؤال باید این باشد که چرا نمی‌خواهید در صفحه اکسپلور باشید؟ دلیل اصلی این است که محتوای شما با ورود به آن و وایرال شدن در معرض دید بیشتری قرار می‌گیرد.

اگر در صفحه اکسپلور قرار بگیرید، مزایای آن عبارت‌اند از:

با به اشتراک گذاشتن یا share محتوای شما با افراد بیشتر، میزان درگیری یا انگیجمنت افزایش پیدا می‌کند.

اگر در محتوای خود یک فراخوان برای اقدام یا کال تو اکشن CTA دارید، تبدیل‌های بیشتری خواهید داشت.

اگر محتوای شما به‌اندازه کافی جذاب باشد و بتواند افراد را به دنبال کننده شما تبدیل کند، فالوورهای بیشتری خواهید داشت.

اکنون برای مشاهده محتوای خود در اکسپلور آماده هستید؟ بیایید شروع کنیم:

  1. محتوای جذاب را به اشتراک بگذارید

درحالی‌که به نظر می‌رسد این امری کلیشه‌ای است، قطعاً برای ما مهم است که روی آن تمرکز کنیم. همیشه مطمئن شوید محتوایی را به اشتراک می‌گذارید که می‌دانید مخاطب خاص شما دوست خواهد داشت و با آن درگیر خواهد شد! اگر می‌خواهید وارد صفحه اکسپلور شوید، تعامل راه شماره 1 برای رسیدن به آنجا است. عکس‌ها و ویدئوهای گذشته را مرور کنید تا ببینید چه چیزی باعث بیشترین تعامل در فید شما شده است. عکس بود؟ ویدئو؟ آیا راهنمایی و ترفند می‌دادید؟ آیا این یک پست آموزشی بود؟ یا سرگرمی و مسابقه؟ به مخاطبان خود آنچه را که می‌خواهد بدهید، تعامل موردنیاز خود را دریافت کنید و این‌گونه ممکن است شروع به دیدن پست‌های خود در صفحه اکسپلور کنید.

  1. Reels را امتحان کنید

اینستاگرام می‌خواهد (و به دلیل رقابت نیاز دارد!) ریلزها به‌خوبی کار کنند، بنابراین به‌سختی تلاش می‌کند تا مطمئن شود که مردم از آنها استفاده می‌کنند. پس این به چه معناست؟ با این فشار، آن‌ها ریلزهای بیشتری را به صفحه کاوش می‌برند.

نه‌تنها این، Reels  برگه اختصاصی خود را دارد، و اگر در این برگه وارد شوید، ویروسی یا وایرال می‌شوید، احتمال اینکه در صفحه اکسپلور قرار بگیرید بسیار زیاد است.

اما مراقب باشید: اینستاگرام کسانی را که واترمارک TikTok را در ویدئوی خود دارند، علامت‌گذاری می‌کند.

  1. زمانی که فالوورهای شما آنلاین هستند پست کنید

هشدار اسپویلر: زمانی که فالوورهای شما آنلاین هستند پست بگذارید. الگوریتم اینستاگرام به‌موقع بودن و تعامل سریع را در هنگام ارسال پست در اولویت قرار می‌دهد، بنابراین مطمئن شوید که در واقع زمانی که فالوورهای شما فعال هستند، پست می‌گذارید. برای اینکه بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام را پیدا کنید می‌توانید با استفاده از insight بهترین زمان‌ها را برای ارسال پست در حساب شخصی خود مشاهده کنید. در این خصوص پیشنهاد ربات اینستاگرام را به هیچ عنوان نمی‌کنیم.

بهترین زمان ارسال پست

  1. از هشتگ‌های مرتبط استفاده کنید

یکی از راه‌های مهمی که می‌توانید به برندسازی خود کمک کنید و در صفحه اکسپلور قرار بگیرید، برچسب‌گذاری جغرافیایی، برچسب‌های حساب و هشتگ کردن محتوای خود است. بیشتر اوقات، افراد از صفحه کاوش برای جستجوی هشتگ‌ها، مکان‌ها و حساب‌ها استفاده می‌کنند. یکی از بهترین ویژگی‌های اینستاگرام در حال حاضر این است که می‌توانید یک هشتگ خاص را دنبال کنید. اگر هشتگ‌ها را به‌خوبی انتخاب کنید و از آن هشتگ پیروی کند، محتوای شما می‌تواند در فید کاربران ظاهر شود. حتماً توجه کنید اگر محتوای فارسی پست می‌کنید از هشتگ‌های انگلیسی زیاد استفاده نکنید.

تگ‌های اکانت همچنین راهی برای دستیابی به مخاطبان جدید برای شما فراهم می‌کند. پست شما در صفحه کاربر در زیر برگه “برچسب شده یا تگ شده” ظاهر می‌شود؛ بنابراین، اگر رستوران، فروشگاه یا هر چیز دیگری را تگ کنید، هرکسی که به دنبال آن حساب اینستاگرام است می‌تواند محتوای شما را نیز ببیند.

هرچه دسترسی و تعامل بیشتری برای پست‌های خود ایجاد کنید، احتمال اینکه در صفحه اکسپلور اینستاگرام قرار بگیرد بیشتر می‌شود. هشتگ‌ها، برچسب‌های جغرافیایی و تگ‌های حساب به شما کمک می‌کنند تا به افراد جدید دسترسی داشته باشید و تعامل خود را افزایش دهید. برای یافتن هشتگ‌های مرتبط برای محتوای خود به کمک نیاز دارید، می‌توانید به‌صورت رایگان با تیم ادتواپ در ارتباط باشید.

ابزار تجزیه‌وتحلیل رایگان  instagram insights را فراموش نکنید.

  1. به تجزیه‌وتحلیل خود توجه کنید

همان‌طور که در بالا ذکر شد، ببینید کدام یک از محتواهایتان با مخاطبان شما ارتباط زیادی برقرار می‌کند و بهترین راه برای انجام آن چیست؟ برای شروع با بررسی تجزیه‌وتحلیل خود و با بررسی مطالب ما ، می‌توانید تمام معیارها را پیدا کنید و معنای هر معیار را ببینید .

وقتی تجزیه‌وتحلیل خود را بررسی می‌کنید، ببینید کدام پست‌ها بیشترین دسترسی، انگیجمنت و تعامل را دارند. روی این نوع پست‌ها تمرکز کنید و مطمئن شوید که محتوایی مشابه با آن برای افزایش تعامل در حساب خود ایجاد می‌کنید.

می‌توانید با رفتن به آن پست خاص در اینستاگرام و کلیک کردن روی «مشاهده اطلاعات آماری» بررسی کنید که آیا محتوای شما به صفحه اکسپلور رسیده است یا خیر. سپس به شما خواهد گفت که میزان دسترسی و تعامل شما از برگه اکسپلور چقدر بوده است. اگر متوجه شدید که زیاد است، اقدام به ایجاد محتوای مشابه بیشتر با آنچه در صفحه اکسپلور وجود دارد، کنید.

برای راهنمایی بیشتر در زمینه الگوریتم‌های اینستاگرام، ادمین اینستاگرام، شادوبن، اکشن بلاک، اینسایت، انگیجمنت، فالوور، کامنت، لایک، سیو، اشتراک، اینسایت با ما در ارتباط باشید.

هم‌اکنون کلیک کنید