۰۲۱-۶۶۳۴۲۹۹۸

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

۰۲۱-۶۶۳۴۲۹۹۸

کسب درآمد از اینستاگرام،چگونه از طریق اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟

کسب درآمد از اینستاگرام،چگونه از طریق اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟

در این مقاله سعی کرده ایم که بهترین استراتژی ها و ایده ها را برای کسب درآمد از اینستاگرام جمع آوری کنیم. بنابراین این مقاله را حتماً تا انتها مطالعه کنید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مبانی اولیه

بدون اینکه مبانی اولیه کسب درآمد از اینستاگرام را بدانید نمی توانید از طریق اینستاگرام درآمد داشته باشید.

نباید انتظار داشته باشید که تنها با ساختن یک اکانت اینستاگرام و پست کردن عکس و ویدیو، به کسب درآمد از اینستاگرام بپردازید. بنابراین ابتدا اطمینان حاصل کنید که موارد زیر را رعایت می کنید.

بسته به آن که هدف شما از اکانت اینستاگرام و کسب و کارتان چیست، اگر تعداد زیادی فالور داشته باشید می توانید به عنوان یک اینفلوئنسر برای کسب و کارها و برند ها جذاب باشید.

تنها دلیل برای اینکه برندها و کسب و کارها بابت تبلیغات به شما پول بدهند به خاطر میزان تاثیر گذاری شما، تعامل شما با فالور هایتان و ارتباط شما با سایر اینفلوئنسر هاست. در یک مقاله جداگانه در مورد اینکه چگونه به یک اینفلوئنسر معروف تبدیل شوید به طور مفصل صحبت خواهیم کرد. ولی در این مقاله بیشتر حول محور کسب درآمد از اینستاگرام بحث می کنیم.

به عنوان یک کسب و کار (نه به عنوان یک شخص) هدف شما کمی متفاوت است. محتوای شما قطعاً مثل یک منزل اجاره ای برای بقیه تبلیغ دهندگان نیست. هدف شما این است که تا جایی که می توانید چشم های بیشتری را به سمت محتوای خود جذب کنید.

بعد از اینکه این کار را انجام دادید، موضوع مهم بعدی یکپارچگی محتوا و ارائه ارزش بالا توسط محتواست. مثلاً در پست های انگیزشی به این نکته اشاره کنید که محصول شما چگونه به بیش از 1000 نفر کمک کرده است. یا مثلاً یک استوری اینستاگرام سرگرم کننده تولید کنید که چگونه محصول شما زندگی یک فرد را تغییر داده است. نکته این است که بهتر است از تولید محتوا صرفاً در مورد محصولتان فراتر بروید.

مطالعه بیشتر: کسب درآمد از اینستاگرام

روی تعامل و انگیجمنت خود با کاربران کار کنید

قدرت تاثیرگذاری شما از میزان تعامل شما با کاربران نشات می گیرد. شما نمی توانید توجه فالورهای خود را به چیزی جلب کنید مگر آنکه ابتدا توجه آن ها را به خودتان جذب کرده باشید. اگر مخاطبان شما نسبت به پست ها و اتفاقاتی که در پیج شما می افتد بی تفاوت باشند، کسب درآمد از اینستاگرام و خلق ارزش برای شما سخت تر خواهد بود.

احتمالاً به شما گفته شده است که اعداد مهم هستند و تعداد فالورهای شما برای اینکه بتوانید در اینستاگرام کسب درآمد داشته باشید باید 6 یا 7 رقمی باشند. اما پژوهش ها چیز دیگری را نشان می دهند. اخیراً برند ها و کسب و کارها شروع کرده اند به ارزشیابی میکرو اینفلوئنسر ها از طریق نرخ تعاملی که با کاربران دارند.

در مورد افزایش فالوور اینستاگرام از خودتان بپرسید که داشتن 1000 فالور به شدت فعال بهتر است یا داشتن 10000 فالور که حتی به خاطر ندارند که اولین بار چرا و چگونه شما را فالو کرده اند؟ این فالور ها حتی ممکن است از طریق ربات اینستاگرام پیج شما را فالو کرده باشند!

شروع کنید به بررسی عملکرد خود در مورد اینکه چقدر خوب با کاربران خود تعامل داشته اید. نرخ تعامل یا انگیجمنت خوب به طور متوسط بین 1% تا 3.5% از افرادی است که پست های شما را می بینند. تجربه نشان می دهد که اگر تعدا فالورهای شما حدود 1000 تا است 3.5% عدد نسبتاً کمی است. اگر تعداد فالور های شما حدود 10 هزار تاست، به شما پیشنهاد می کنیم که نرخ تعامل یا انگیجمنت را به 5% تا 10% برسانید. و اگر تعداد فالور های شما بالای 100 هزار تا می باشد، نرخ 1% تا 5% برای شما مناسب است.

اینستاگرام را به عنوان پلتفرمی برای نمایش استعداد های خود و فرصتی برای شبکه سازی با مشتریان در نظر بگیرید. این کار را می توانید با پست کردن مطالبی در مورد کار خود، کامنت گذاری و پیام دادن به مشتریان بالقوه و افزایش فالوور اینستاگرام آغاز کنید.

درباره این موضوع در بخش های بعدی مفصل صحبت خواهیم کرد.

چک لیست اولیه

یک بایو متقاعد کننده بنویسید. به افراد دلیلی برای فالو کردنتان ارائه بدهید. برای افزایش نرخ فالو به آنها پیشنهاد بدهید که شما را فالو کنند یا به شما پیام دایرکت بدهند.

روی پست های خود کار کنید. به خاطر داشته باشید که کیفیت از کمیت مهم تر است. بهترین پست های اینستاگرام معمولاً داستانی دارند که از آن طریق شما می توانید با صاحب پیج ارتباط برقرار کنید.

روی نرخ تعامل یا همان انگیجمنت ریت پیج خود کار کنید. اگر نرخ تعامل شما پایین است، فالور های خود را یکی یکی از طریق دایرکت بررسی کنید و از آنها اطلاعات بیشتری در مورد خوشان و نحوه آشناییشان با پیج شما بخواهید. بعد از این کار، دفعه بعدی که پستی منتشر کنید از آنچه که اتفاق خواهد افتاد شگفت زده خواهید شد.

مطالعه بیشتر: مسابقه اینستاگرامی

کسب و کار فعلی خود را رشد دهید

در میان همه استراتژی هایی که ما در اینجا در مورد آنها صحبت خواهیم کرد، این استراتژی بیشترین بازگشت سرمایه را به همراه خواهد داشت.

در سال گذشته بیشتر از 30% افراد خرید آنلاین محصولات خود را از طریق اینستاگرام انجام داده اند. به طور هم زمان حداقل 75 درصد از کاربران اینستاگرام پس از دیدن تبلیغات در اینستاگرام کاری انجام می دهند.

به عنوان یک بازاریاب آیا این اعداد شما را هیجان زده نمی کند؟

اگرچه اینستاگرام بازار عظیمی را ارائه می دهد ولی همچنان نیازمند سرمایه گذاری در زمان و انرژی است. برای ساخت و رشد کسب و کار خود و کسب درآمد از اینستاگرام چالش هایی خواهید داشت.

اگر از قبل یک کسب و کار دارید و آن را اجرایی کرده اید، کار کردن با اینستاگرام برای شما راحت تر از زمانی است که بخواهید کسب و کار را از اول راه اندازی کنید.

برخی از مزایای رشد کسب و کار شما در اینستاگرام

اینستاگرام کاربران فعال بیشتری نسبت به سایر پلتفرم ها مانند فیسبوک، توییتر و غیره دارد. بازاریابی ارگانیک در فیسبوک با 63 درصد کاهش همراه بوده است. این درحالی است که بازاریابی ارگانیک در اینستاگرام 115 درصد افزایش داشته است.

در اینستاگرام تبلیغات زیاد تهاجمی و آزار دهنده نیستند و مشتریان دوست دارند با برند های مورد علاقه خود تعامل داشته باشند. از آنجا که بیش از 65% از کاربران اینستاگرام به طور منظم با برند ها تعامل دارند، کسب و کار ها می توانند در این پلتفرم فروش بالقوه بیشتری داشته باشند.

شما می توایند در لحظه و به صورت آنی با مشتریان تعامل داشته باشید. پس از انتشار پست محصول خود برای فروش می توانید انتظار داشته باشید که افراد بلافاصله یا پس از چند ساعت برای پست شما کامنت بگذارند یا در مورد محصول شما سوال بپرسند.

اگرچه توسعه کسب و کار شما در اینستاگرام مزایای بسیار زیادی دارد ولی چند مورد هست که باید در مورد آنها هوشیار باشید.

در این قسمت به برخی از معایبی که باید در مورد آنها آگاه باشید اشاره خواهیم کرد:

با توجه به الگوریتم اینستاگرام شما نمی توانید در اینستاگرام  پست های قابل کلیک منتشر کنید. خوشبختانه روش های دیگری برای این موضوع وجود دارد. برای مثال، قرار دادن لینک در بایو. اگر هم چندین لینک دارید می توانید از سرویس هایی مانند زیلینک استفاده کنید. همچنین چنانچه بیش از 10 هزار فالور داشته باشید می توانید در استوری ها از لینک هایی که برای باز شدنشان باید به بالا کشیده شوند قرا دهید.

مدیریت پیج اینستاگرام بدون استفاده از ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی زیاد کارآمد نیست. اگرچه می توانید کسب و کار خود را فقط با استفاده از یک گوشی موبایل ایجاد کنید، ولی اگر با صدها یا هزاران مشتری سر و کار دارید تنها استفاده از یک گوشی موبایل به عنوان ابزار کار مناسب نیست.

بازاریابی در اینستاگرام یک فرایند زمان بر است. اگرچه این امر در مورد سایر کانال های سوشال مدیا نیز صادق است. ولی چنانچه می خواهید بیشترین بهره را از اینستاگرام ببرید باید با مخاطبان خود به صورت شخصی تعامل داشته باشید. اگر هنوز در سازمان شما کسی به عنوان ادمین اینستاگرام برای انجام این کار وجود ندارد همین حالا این شخص را استخدام کنید.

تعامل با مشتریان موجود

اگر در حال حاضر یک کسب و کار فعال دارید، احتمالاً چندین مدل پایگاه داده یا دیتابیس از مشتریان خود خواهید داشت. این پایگاه داده می تواند یک CRM، شرکت ارائه دهنده ایمیل و یا یک صفحه اکسل ساده باشد. نوع آن مهم نیست. یک پیام به آنها بفرستید و به آنها اطلاع دهید که صفحه اینستاگرام خود را راه اندازی کرده اید.

همچنین اگر در این پیام بیان کنید که قصد پست کردن چه مطالبی و هر چند وقت یک بار را دارید نیز مفید خواهد بود. قبل از ارسال این پیام می توانید یکی از استراتژی های زیر را انتخاب کنید:

  1. تیزر راه اندازی حساب اینستاگرم
  2. اکانت از قبل ساخته شده با محتوای بسیار ارزشمند

این شما هستید که باید تصمیم بگیرید که آیا میخواهید اول می خواهید فالور جذب کنید و سپس اولین پست خود را منتشر کنید یا می خواهید اول پیج خود را با محتوا پر کنید و سپس برای آن فالور جذب کنید.

اگر در حال حاضر یک کسب و کار فعال و مشتری فعلی دارید استراتژی اول برای شما مناسب تر است. بدین ترتیب وفادار ترین طرفدارن و مشتریان شما برای دیدن اولین پست شما صف می کشند.

اگر اکانت اینستاگرام شما جدید است. نیازمند آن هستید که به افراد دسترسی پیدا کرده و از آنها بخواهید شما را فالو کنند. در حال حاضر هیچ کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام که به طور مستقیم منجر به افزایش فالور شود وجود ندارد. ولی شما می توانید این کار را از طریق انواع دیگر تبلیغات و ظاهر شدن در اکسپلور اینستاگرام انجام دهید.

یک تجارت الکترونیک راه اندازی کنید

شروع هر کسب و کاری همیشه با ریسک همراه است. نزدیک به 90 درصد کسب و کارهای جدید شکست میخورند. این موضوع در مورد کسب و کارهای الکترونیکی نیز که حتی ممکن است محصولات بسیار جذابی داشته باشند صادق است.

افرادی که در پشت پرده کسب و کارها هستند موجب زنده ماندن آن می شوند. اگر هدف شما در اینجا صرفاً کسب درآمد باشد، چنانچه سریع به موفقیت نرسیدید، زمان کمتری روی این کسب و کار گذاشته و سعی کنید کسب و کاری با پتانسیل درآمدی بیشتری پیدا کنید.

مزایای شروع یک کسب و کار تجارت الکترونیکی جدید

امروزه راه اندازی یک وبسایت تجارت الکترونیکی از همیشه آسان تر است. حتی بیشتر افراد معمولی نیز بدون داشتن دانش تکنیکال نیز می توانند یک سایت داشته باشند.

بسته به مدل کسب و کاری که دارید، اگر موجودی کافی ندارید می توانید هر وقت که مشتری سفارشی را ثبت کرد آن را به تامین کننده سفارش دهید. تامین کننده به صورت مستقیم محصول را به دست مشتری می رساند.

اگر همه چیز را به درستی تنظیم کرده باشید فروشگاه شما می تواند همه موارد را به طور خودکار انجام دهد.

معایب شروع یک کسب و کار تجارت الکترونیکی جدید

شروع یک کسب و کار جدید تجارت الکترونیکی کاملاً رقابتی است. صدها شرکت وجود دارند که دقیقاً همان محصولی را به فروش می رسانند که شما می فروشید. مگر آنکه شما یک قدم جلوتر رفته و تا حدی آن را سفارشی کنید.

اگر شما فقط به فکر بازگشت سریع سرمایه و کسب درآمد هستید، و نه برندسازی، ممکن است در ابتدا با انتخاب یک محصول برنده، خوش شانس باشید. اما ممکن است با کنار هم گذاشتن همه قطعات پازل شکست سختی بخورید.

هزینه های ثابت مانند سرویس های ایمیل، تبلیغات، تست محصولات، و غیره همیشه وجود دارند. ممکن است روش های کم هزینه تری نیز وجود داشته باشند ولی زمان بیشتری را برای انجام کار ها می بایست سرمایه گذاری کنید.

 

اینستاگرام چگونه در راه اندازی یک کسب و کار جدید تجارت الکترونیکی به شما کمک می کند؟

اینستاگرام یک پلتفرم فوق العاده برای نمایش محصولات شما و افزایش ترافیک فروشگاه شماست. اگر فروشگاه شما فعال است، کارهایی که باید انجام دهید به شرح زیر است:

در اکانت جدید اینستاگرام خود محتوا منتشر کنید تا خالی به نظر نرسد.

سعی کنید پست های شما تا جایی که ممکن است با کیفیت باشند.

با کاربرانی که با آن اکانت ها تعامل دارند، برای پست ها کامنت می گذارند و آنها را لایک می کنند تعامل داشته باشید.

به زودی نظر این مشتریان بالقوه به سمت برند شما نیز جلب خواهد شد. اگر آنچه که ارائه می دهید برای آنها جذاب باشد، آنها به احتمال زیاد از فروشگاه شما نیز بازدید خواهند کرد و مشتری خواهند شد.

فروشگاه فیزیکی خود را تبلیغ کنید

اگر یک فروشگاه فیزیکی دارید، مشتریان شما تنها کسانی هستند که به فروشگاه شما می آیند. اینستاگرام درها را به روی هر کسی از هر جای دنیا که بخواهد از فروشگاه شما بازدید کند باز می کند.

بسته به نوع فروشگاه فیزیکی که دارید، پیشنهاد می کنیم که از مشتریان خود بخواهید که عکس ها و ویدیو های خود را با یک هشتگ و لوکیشن مشخص در اینستاگرام آپلود کنند.

کاری کنید که برند شما در مکانی که هستید سر و صدا به راه بیندازد و افراد بیشتری را برای آمدن به فروشگاه شما جذب کند.

اگر یک فروشگاه فیزیکی و یک موقعیت مکانی مشخص دارید، فکر کنید که با برگزاری چه رویداد ها و انجام چه کار هایی می توانید این مکان را جذاب تر کنید. اینستاگرام می تواند یک کانال برای دسترسی به مخاطبان شما باشد.

کسب درآمد از اینستاگرام به عنوان یک اینفلوئنسر

کسب درآمد از اینستاگرام به عنوان یک اینفلوئنسر

کسب درآمد از اینستاگرام و اینستاگرام مارکتینگ یا همان بازاریابی اینستاگرام به عنوان یک اینفلوئنسر هم سخت است و هم پر درآمد.

موضوع این است که هرچه تلاش بیشتری برای پیدا کردن مخاطب و ایجاد تاثیر گذاری بکنید، درآمد بیشتری کسب می کنید. اگرچه جذب فالور های واقعی کار آسانی نیست.

بیشتر مردم نمی دانند که برای این کار چه مواردی مورد نیاز است. ساخت محتوایی که هم با کیفیت باشد و هم ارزشمند باشد زمان بر است. پس ثابت قدم باشید و برای تعامل با کاربران خود زمان اختصاص دهید.

از خودتان بپرسید چه کسی را فالو می کنید؟

یک شخص الهام بخش با محتوای با کیفیت، با بیشتر از 20 هزار فالور، صد ها کامنت زیر هر پست و صفر پاسخ به پیام دایرکت شما که یک هفته پیش برای او فرستاده بودید.

اگر چه ممکن است این یک مثال مسخره به نظر برسد ولی واقعیت این است که شما دلتان می خواهد کسی را فالو کنید که به شما اهمیت می دهد.

پس مشکل کجاست؟ چرا افراد به پیام های دایرکت و کامنت اینستاگرام پاسخ نمی دهند؟

پاسخ ساده است. این کار زمان بر است.

اگر تمام زمان خود را روی پیج اینستاگرام خود گذاشته اید و مشغول تولید محتوا، مشورت با شرکا و برنامه ریزی برای انتشار محتوا هستید، تعامل با کاربران کار سختی خواهد بود. مخصوصاً وقتی که بیش از 20 هزار فالور فعال داشته باشید.

بنابراین اگر میخواهید یک اینفلوئنسر شوید می بایست روش خود را تقویت کنید.

شما تنها یک اینفلوئنسر نیستید. شما محتوا تولید می کنید، خلق ارزش می کنید و تاثیر گذار هستید. بنابر این از این طریق روی کاربران خود تاثیر می گذارید. یک فرد با 1 عدد فالور اگر به شما کمک کند که در زندگی خود یک تصمیم سرنوشت ساز بگیرید اینفلوئنسر است. فردی با 10 هزار فالور که فقط  برای پست های خود لایک های بی ارزش می گیرد اینفلوئنسر نیست.

نکته اینجاست که کاربران باید شما را اینفلوئنسر خطاب کنند نه خودتان!

روش های کسب درآمد از اینستاگرام به عنوان یک اینفلوئنسر :

شات کردن

افراد و برند ها بابت اینکه اکانتشان را تبلیغ کنید به شما پول می دهند. افراد به شما پیام دایرکت میدهند و از شما تقاضای شات می کنند. شما خودتان هم اگر دوست داشته باشید می توانید از دیگران تقاضای شات کنید. یعنی یک اکانت شما را تبلیغ کند و شما او را.

بعضی از اینفلوئنسرها به این کار همکاری می گویند که البته درست است.

افرادی که برای شات و تبلیغ اکانتشان به شما پول می دهند حتماً نرخ تعامل پیج شما را بررسی خواهند کرد. اگر فالور خریده اید و می دانید که تعدادی از فالورهایتان فیک هستند این موضوع را صادقانه به فرد متقاضی بگویید و بابت تبلیغات پول کمتری از او دریافت کنید. سعی کنید همیشه چیزی که تحویل می دهید فراتر و بیشتر از چیزی باشد که قول داده اید. این کار باعث می شود که مشتریان در ادامه هم با شما کار کنند و شما را به دیگران هم پیشنهاد بدهند.

تبلیغات محصولات و خدمات

اینجا جای است که شما به عنوان یک اینفلوئنسر می توانید خلاقیت خود را به کار گیرید و دریابید که چگونه می توانید محصولات برخی از برند ها را به گونه ای با محتوای معمولی خود ترکیب کنید که تبلیغاتی به نظر نرسد.

بعضی از اینفلوئنسرها به صورت واضح برند ها را تبلیغ می کنند و حتی از فالور های خود می پرسند که دوست دارید با کدام یک از برند ها کار کنم؟ این کار باعث می شود که این حس  به افراد دست بدهد که این اینفلوئنسر هدف و علت وجودی خود را نمی داند.

اگر مطمئن نیستید که در ازای پول یک برند را تبلیغ کنید یا نه، ممکن است این کار معامله خوبی نباشد.

چگونه با برند ها کار کنیم؟

بهترین کار جمع آوری یک پکیج رسانه ای و ارتباط گرفتن با برند هایی است که تمایل دارید با آن ها کار کنید.

پیشنهاد می کنیم برای اینکه حرفه ای تر به نظر برسد با آنها از طریق ایمیل ارتباط برقرار کنید و به آنها بگویید که تمایل دارید با آنها کار کنید. در این ایمیل اشاره کنید که به محصولات، برند، چشم انداز و غیره آنها علاقمند هستید. و برای آوردن N تعداد مشتری، بازدید، مشتری بالقوه و غیره برای کسب و کار آنها پروپوزال ارائه خواهید داد.

اگر برای اولین بار این کار را انجام می دهید پیشنهاد می کنیم که این کار را به صورت رایگان انجام دهید و از آنها در ازای انجام این کار توصیه نامه بخواهید. همچنین از آنها بخواهید که میزان موثر بودن کمپین را مورد سنجش قرار داده و به شما اطلاع بدهند. این کار زمینه بهتری را برای معاملات بعدی فراهم میکند.

اگر ارزشی که ارائه می دهید بشناسید می توانید به جای اینکه تنها یک پست با منشن کردن برند مورد نظر منتشر کنید به آن برند پکیج های مختلفی ارائه داده و بفروشید.

این امر موجب می شود که بتوانید از برند ها تقاضای پول بیشتری کرده و نتیجه بهتری را برای آنها به ارمغان بیاورید. مهمترین دغدغه برند ها بازگشت سرمایه یا همان ROI است و خیلی برایشان مهم نیست که برای این مدل تبلیغات چقدر هزینه می کنند.

محصولات خود را بفروشید

محصولات خود را بفروشید

اگر به بخشی که در آن در مورد تجارت الکترونیکی صحبت کردیم برگردید می توانید در آنجا چند ترفند خوب برای این کار بیابید.

امروزه اینفلوئنسر ها بیش از پیش در حال خلق برند شخصی خود هستند. این برندها معمولاً در دسته مد و فشن هستند و شما به راحتی می توانید آن ها را درب منزل خود تحویل بگیرید.

این یک تجارت بسیار پر سود است. شما می توانید محصول و حاشیه سود را کنترل کرده و در نحوه برقراری ارتباط کاملاً آزاده برخورد کنید.

به عنوان مثال کایلی جنر در سال گذشته از تجارت لوازم آرایشی خود 360 میلیون دلار درآمد داشته است. البته این مورد یک استثنا است. ولی برای هر اینفلوئنسری که به دنبال راه اندازی برند شخصی خود و فروش آنلاین است این پتانسیل وجود دارد.

کسب درآمد از اینستاگرام به عنوان یک فریلنسر

بسیاری از افراد این روزها کارها را به صورت فریلنسری انجام می دهند. فریلنسری امکانات و انعطاف بیشتری را برای کار کردن با چند شرکت مختلف در یک زمان واحد را فراهم میکند. به این ترتیب درگیر کارهای 9 صبح تا 5 بعد از ظهری نمی شوید.

علاوه بر آن به عنوان یک فریلنسر آزادی عمل بیشتری در مورد مسائل مالی داشته و می توانید افراد را استخدام کنید. درآمد خود را بالابرده و حتی می توانید یک کسب و کار کوچک راه اندازی کنید.

کسب درآمد از اینستاگرام به عنوان یک فریلنسر بر اساس تخصص شما حالت های مختلفی خواهد داشت.

اگر مهارت شما مبتنی است بر جلوه های بصری، بهترین انتخاب برای شما نمایش کارتان از طریق اینستاگرام است. اینستاگرام پلتفرم بسیار مناسبی برای عکاس ها، تدوین گر های ویدیو، هنرمندان 3D ، طراحان و غیره می باشد.

اگر مهارت شما مبتنی بر اطلاعات است (مشاوره، مربیگری یا آموزش) بنابر این قطعاً باید تخصص خود را با ضبط ویدیو از خودتان و صحبت در مورد تخصصتان به رخ بکشید. همچنین می توانید از عکس های مناسب استفاده کرده و در کپشن اینستاگرام پست ها خلق ارزش کنید.

رشد و کسب درآمد از برند شخصی

باید بدانید که رشد برند شخصی شما از طریق سوشال مدیا احتمالاً بزرگترین موهبت برای زندگی و کسب و کار شماست.

در واقع رشد برند شخصی به شدت به رشد به عنوان یک اینفلوئنسر یا یک فریلنسر شباهت دارد. با این تفاوت که در مورد رشد برند شخصی قوانین کمتری وجود دارد و نیاز نیست که به این قوانین پایبند باشید.

پرسنال برندینگ فعالیتی است که در مورد زندگی ماست. این انتخاب ماست که آن را از یک راه دلخواه توسعه بدهیم یا نه.

چگونه از برند شخصی خود کسب درآمد کنیم؟

رایج ترین راه برای این کار فروش تجربه است. این کار به فریلنسری شباهت دارد اگرچه تفاوت هایی نیز دارد.

برای کسب درآمد از برند شخصی خود شروع کنید به تهیه و گردآوری PDF، دوره های آموزشی، کتاب های الکترونیکی و سایر محصولات قابل دانلود. به جای آنکه زمان خود را بفروشید، سعی کنید این زمان را به فروش تجربه تبدیل کنید.

شما محتوا را برای یک بار تولید می کنید ولی آن را چندین بار به فروش می رسانید. در ایده آل ترین حالت، ممکن است آن را هزاران بار به فروش برسانید.

اگر در اینستاگرام تازه وارد هستید و چنانچه بازاریابی آنلاین و تولید یک محصول دیجیتال برای شما پیچیده است، میزبانی یک رویداد آفلاین ممکن است گزینه مناسبی برای شما باشد.

اینستاگرام را باز کنید و شروع به جستجوی افراد بر اساس لوکیشن و هشتگ کنید. ببینید چه کسانی در منطقه شما فعالیت دارند و با آنها تعامل داشته باشید. این افراد به طور بالقوه مشتریان آینده شما و میهمانان رویداد شما خواهند بود.

سخن پایانی

اینستاگرام یکی از پلتفرم های در حال رشد سوشال مدیا است و اگر از آن برای کسب و کار خود استفاده نکنید ضرر زیادی خواهید کرد.

کسب درآمد از اینستاگرام سخت نیست. باید ابتدا استراتژی خود را مشخص کرده و شروع به فعالیت در جهت تبدیل آن به واقعیت کنید. تمرکز بر چندین استراتژی در یک زمان واحد نیازمند یک تیم و بودجه بیشتر است.

 

دیدگاهتان را بنویسید